{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musical Fidelity vs Lyngdorf
  • #1   15. mar 2012 Lars C: Hvad er din begrundelse for det?

  • #2   15. mar 2012 Bagsi: Der snakker vi DLS r55.

  • #3   16. mar 2012 Ja enig med Lars.
    Jeg sys det skal være MF, da som Lars siger Lyngdorf kan være lidt mere klinisk.. Men samtidig kunne det også være godt for dine DLS, så det skal nok lyttes frem, tror jeg..


  • #4   16. mar 2012 MF

    grund. LYNGDORF er noget af det mest umusikalske og kedelige at lytte til EVER... så hellere en gang kedelig nad, der er da trods alt lidt liv i det


  • #6   16. mar 2012 Har selv haft Lyngdorfen på prøve en weekend. Sammen med mine Dali Lektor 8 blev diskanten lige rigelig skarp, derudover syntes jeg faktisk den var mindre dynamisk end min Pioneer SC-LX 75, selvom den "kun" er en surroundreceiver. Den kan bare et eller andet med og få bassen til og og lyde super dynamisk, punchy og tør. Der kunne lyngdorfen slet ikke være med.

    Men selvfølgelig kan jeg ikke udelukke at Lyngdorfen ville vise sig fra en bedre side med andre højttalere.


  • #7   16. mar 2012 jeg har hørt flere forskellige lyngdorf forstærkere på en del forskellige sæt højtalere der var helt i den varme ende og helt i den lyde ende, med mange forskellige typer af enhedsmateriale, bla accuton enheder, og hver eneste gang har de lyngdorf forstærkere langt fra leveret hvad de "skulle" i henhold til deres pris

    de har faktisk flere gange fået lammetæv af billigere produkter til halv af lyngdof'ens pris

    DERFOR kan jeg sige som jeg gør


  • #8   16. mar 2012 nu var det forstærkerne vi snakkede om, deres cd har jeg ikke udtalt mig om, for dem har jeg ikke lyttet ret meget på

  • #9   16. mar 2012 vil også bakke op om lyngdorf er utroligt kedelig lydende..
    Har haft både sdai 2175 på besøg og en tdai 2200rp med hjemme.. og var slet ikke imponeret desværre smiley


  • #10   16. mar 2012 MF er helt det bedste match med dls, mg har en dejlig varm, klar lyd gengivelse, men har utrolig meget overskud og kontrol over højttalerne og det er noget som dls højttaler skal have bag sig.

  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #11   16. mar 2012 Ville helt klart satse på Lyngdorf.

  • #12   17. mar 2012 Spiller selv på klasse d nu og vil ikke skifte væk fra det på nogen måde.
    Men der er bare så mange billigere der gør det MEGET bedre en lyngdorf..
    F.eks hypex eller lc Audio , ICE power .. De slår dem med flere længder i mine ører. Min kammerat har Tact millenium og den vil jeg ikke engang vælge frem for de andre mærker jeg nævnte..


Kommentér på:
Musical Fidelity vs Lyngdorf

Annonce