{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Kresten N
Kresten N
Tilmeldt:
6. nov 2020
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 1

SONY TA-F645R forstærker {{forumTopicSubject}}

Kunne godt bruge et fif til noget knas med min forstærker.
Når jeg benytter trykknapperne Loudness eller Subsonic knaser og skratter det en del. Gør jeg det imens jeg hører musik (både vinyl og CD) hopper lyden op og ned / høj og lav for at ende på lav. Det giver til tider også nogle høje smæld i højtalerne både når jeg hører musik, men gør det også hvis anlægget bare står tændt men ikke benyttes.
Clues Anyone ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SONY TA-F645R forstærker
  • #1   8. nov 2020 Har den altid givet smæld i højtaleren eller er det noget nyt ?
    Hvis det er nyt, er det så den samme stikkontakt det er sat til ? er der skiftet hårde hvidevare ? (tænker et nyt køleskab kan forårsage disse knald pga. køleskabets start kreds.
    Skrat ved loudness / subsonic kan skyldes at det trænger til en rensning af kontakterne.
    Du kan prøve at trykke mange gange på knapperne for at se om det hjælper (men er rensning er den rigtige vej frem)


  • Kresten N
    Kresten N Tilmeldt:
    nov 2020

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 1
    #2   9. nov 2020 Den er begyndt med de smæld efter jeg flyttede til min nuværende adr.
    Har skiftet anlæggets plads og dermed også stikkontakt, men med samme resultat. Ikke fået nyt køleskab, så det kan ikke være der problemet er heller..
    Jeg vil forsøge at rense kontakterne for at komme det skratten til livs.


  • #3   10. nov 2020 du skriver den er begyndt at smælde efter du er flyttet, så det kan sagtens være at det er køleskabet der driller, det kan jo godt være at den nye stikkontakt får strøm fra samme fase som den anden..
    Alternativ kan du jo (hvis det er til) prøve at slukke køleskabet og kontroller på den måde.
    Det er ikke sikkert du kan rense kontakterne udvendig fra.


Kommentér på:
SONY TA-F645R forstærker

Annonce