{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

hvad er det værd? {{forumTopicSubject}}

jeg sad og kiggede lidt.. hvis jeg skulle begynde og opbygge et nyt anlæg. jeg kiggede Densen forstærkere.. og jeg har også kigget Primare..

men hvis jeg satte mit til salg. det hele. hvad er det værd? alt jeg har står meget velholdt og det er aldrig blevet pint. det er passet og plejet.. og det kan spille utrolig højt.. med hård og kontant bass som slår lige i brystet..!

og højtalere er meget velholdt ingen ridser eller noget.

dette anlæg her som er tale om : http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1122

skriv endelig kommentar, om forbedringer? skal jeg beholde det eller starte på en frisk? jeg ved bare det tager tid og bygge et ordenlig anlæg op, medmindre man lige har 30k i hånden og går ned og køber det hele sprit nyt, men som 18årig og lærling. skal der også være plads til andre ting.

vh Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er det værd?
  • #1   30. jul 2006 Jeg vil også sige omk. end 10.000kr... problemet er bare finde en der lige står med end 10.000kr på hånden til købe brugt for... så hvis jeg var dig, sælg det være for sig...

A250 vil jeg sige omk. end 2500-3000kr pr. stk.
    og det samme med forforstærker...

Højttaler end 2500-3000kr.

Ved ikke helt med CD hvad du kan få for den...

The MBG

• #2   30. jul 2006 Men hvad havde du tænk dig... noget rigtig high-end eller stadig noget hvor det er vigtig bassen skal kunne mærkes i mellemgulvet?

The MBG

• #3   31. jul 2006 hmm ja tænkte også jeg kunne få mere ved og sælge hver for sig. fordi det står mig i en del mere end 10k.. og det jo godt nok ved og have nogle år på bagen. men i den stand og kvitt på nogle af tingene..

mickey.. jamen hvis jeg have råd eller når jeg får råd.. vil jeg over i noget dyre klasse end det jeg har nu. altså jeg er over den tid med buller vega bass. jeg vil hellere god kontant bass med en god klang som ikke bare står og bulre og bølgerne vælter oven i hinanden.

og 6,5 -8" enheder levere nok bass til mig til musik.. det jo utrolig hvad de kan præstere idag, men når jeg skal have et andet anlæg skal det både kunne spille kanont stereo og også bruges til surround til film.

så havde faktisk også i tankerne. og finde en surround processor.. og så købe nogle flere effekt blokke. så jeg har en effektblok til hver kanal og så bare køre 5kanals surround ? hva syns i ?

• #4   31. jul 2006 Jeg har haft tænkt det samme som dig... meeen, man kan få god surr. for 50.000kr, men er du også klar over hvor fedt stereo du kan få for 50.000kr!

Sagt på en anden måde, i det store hele vil du altid få meget beder lyd ved købe stereo, for samme pose penge...

Og i min verden vil jeg stort set sige man få lige så fed en film oplevelse med et stereo system til samme penge som man ville haft købt surr. udstyr for... det kan godt være rumfornemelsen ikke er lige så stor, da der ikke er nogen højttaler bag ved en... men lydbilledet forand er meget mere detaljeret og stort ved et set front højttaler til samme pris som front + center + baghøjttaler + subwoofer! hvis man tar inde for det normale menneskes pung hehe...

The MBG

• #5   9. aug 2006 tja vil også tro at 10 kg er max.. tror forstærkerne er svære at komme af med til en rimelig pris, selvom det er nogen udemærkede forstærkere.. mvh jakob

• #6   9. aug 2006 10k max? du er sgu da ikke rask.. og det er da ingen problem og sælge a250´er de ryger da nemt mellem 2800-4000kr stk. kig evt på dba.dk hvad de står til, og hvor lidt af dem som er til salg. og ordet "udemærkede" forstærkere.. er måske lidt lavt sat.. de er oppe i den gode ende..

Kommentér på:
hvad er det værd?

Annonce