hvad er det værd? {{forumTopicSubject}}
jeg sad og kiggede lidt.. hvis jeg skulle begynde og opbygge et nyt anlæg. jeg kiggede Densen forstærkere.. og jeg har også kigget Primare..
men hvis jeg satte mit til salg. det hele. hvad er det værd? alt jeg har står meget velholdt og det er aldrig blevet pint. det er passet og plejet.. og det kan spille utrolig højt.. med hård og kontant bass som slår lige i brystet..!
og højtalere er meget velholdt ingen ridser eller noget.
dette anlæg her som er tale om : http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1122
skriv endelig kommentar, om forbedringer? skal jeg beholde det eller starte på en frisk? jeg ved bare det tager tid og bygge et ordenlig anlæg op, medmindre man lige har 30k i hånden og går ned og køber det hele sprit nyt, men som 18årig og lærling. skal der også være plads til andre ting.
vh Rasmus
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
A250 vil jeg sige omk. end 2500-3000kr pr. stk.
og det samme med forforstærker...
Højttaler end 2500-3000kr.
Ved ikke helt med CD hvad du kan få for den...
The MBG
nov 2005
The MBG
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 12 AV-enheder: 9 Emner: 23 Svar: 296
mickey.. jamen hvis jeg have råd eller når jeg får råd.. vil jeg over i noget dyre klasse end det jeg har nu. altså jeg er over den tid med buller vega bass. jeg vil hellere god kontant bass med en god klang som ikke bare står og bulre og bølgerne vælter oven i hinanden.
og 6,5 -8" enheder levere nok bass til mig til musik.. det jo utrolig hvad de kan præstere idag, men når jeg skal have et andet anlæg skal det både kunne spille kanont stereo og også bruges til surround til film.
så havde faktisk også i tankerne. og finde en surround processor.. og så købe nogle flere effekt blokke. så jeg har en effektblok til hver kanal og så bare køre 5kanals surround ? hva syns i ?
nov 2005
Sagt på en anden måde, i det store hele vil du altid få meget beder lyd ved købe stereo, for samme pose penge...
Og i min verden vil jeg stort set sige man få lige så fed en film oplevelse med et stereo system til samme penge som man ville haft købt surr. udstyr for... det kan godt være rumfornemelsen ikke er lige så stor, da der ikke er nogen højttaler bag ved en... men lydbilledet forand er meget mere detaljeret og stort ved et set front højttaler til samme pris som front + center + baghøjttaler + subwoofer! hvis man tar inde for det normale menneskes pung hehe...
The MBG
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Svar: 21
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 12 AV-enheder: 9 Emner: 23 Svar: 296
hvad er det værd?