{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Jesper E
Jesper E
Tilmeldt:
9. mar 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

HJÆLP! Pioneer vsx-920K musik streaming {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi galleri..

Jeg har erhvervet mig en fin Pioneer vsx-920K, da sælgeren i butikken påstod at jeg kunne streame musik trådløst via internettet fra min iphone/macbook pro/ipad osv...

Dette kunne jeg ikke få til at fungere, da det åbenbart kun var internetradioen som kan fungere via internettilslutningen. Nu har jeg så købt en bluetooth adapter til min receiver, men lydkvaliteten er simpelthen til at krumme tær over, så det har jeg længe droppet. Nu hører jeg musik med et kabel hvilket jeg egentlig købte den nye forstærke for at kunne slippe af med.

Efter et halvt års tid vil jeg nu gøre noget ved sagen. Hvordan får jeg streamet min musik på min mac trådløst over til min anlæg på en fornuftig måde?

Kan jeg købe Airplay til den, tilslutte denne til min receiver for så at høre musik? Kan jeg købe "Apple TV" for så at høre musik via nettet på mit tv, som så er tilsluttet forstærkeren?

I kan se det er nogle lidt kringlede måder, men jeg vil bare have det til at fungere nu, og med god lydkvalitet.

Jeg håber i kan hjælpe, da jeg er ret desperat.. Gerne kom med jeres løsning eller kommentar.. Måske er det helt umuligt at streame via mit trådløse internet med denne receiver?..

håber i kan hjælpe,

mvh..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Pioneer vsx-920K musik streaming
  • Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #1   27. dec 2011 ok, mange tak..

    jeg tror det bliver en apple tv så.. den er lidt dyrere, men der kan jeg også streame billeder/video osv over.. så må jeg kunne streame en film fra min macbook pro til tv'et.. ?


Kommentér på:
HJÆLP! Pioneer vsx-920K musik streaming

Annonce