{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Christian D
Christian D
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 26

Valg af effekt til Infinity Kappa 80 surround soun {{forumTopicSubject}}

Jeg står og er ved at bygge anlæg klar til min nye lejlighed.
Der er endnu et stykke tid til, men højtalerne er ved at være på plads.

Det kommer til at bestå af:

Infinity Kappa 80 til front
Infinity Kappa rear til bag
infinity Kappa center R til center (håber jeg kan finde en)

Der til er jeg ved at bygge en sub af en earthquake magma 15 enhed.

Det sidste jeg kommer til at mangle er derfor noget effekt til højtalerne (subben bliver aktiv)

Hvad vil i anbefale til et ikke alt for højt budget? Er det bedst at købe noget effekt til fronten eller skal man have en samlet løsning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af effekt til Infinity Kappa 80 surround soun
  • #1   26. dec 2011 altså jeg driver mine omega'er med en Sunfire 5 kanals. er den sætter sku skub i pisset... bruger den dog til bi-amp på stereo. men den kan sagtens drive dine kappa 80 på front udgangene. alene. og resten på det resterende..

• Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    jan 2009

#2   27. dec 2011 Det ser faktisk ikke helt tosset ud med sådan en laban! Prismæssigt er de ikke umulige at komme i nærheden af.

• #3   27. dec 2011 nej og den gør det suverent. hva kan du finde den til prismæssigt. har ikke selv lige tjekket hva de står til efterhånden.

• Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    jan 2009

#4   27. dec 2011 Jeg har set 2 til imellem 8-10.000

Det er lige i den høje ende af hvad jeg regnede med smiley Men det skal også gøres ordentligt. Har du nogle ideer til hvad man bør sætte foran som forforstærker?

Har en ide om at det også er ret dyrt hvis man vil have noget der software mæssigt kan opdateres i fremtiden.

• #5   29. dec 2011 kig evt mit set up. jeg bruger en Carver forforstærker, men den er ikke sååå god igen. hva med thule? de macher sunfire blokkon godt?

• Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    jan 2009

#6   29. dec 2011 Jeg skal jo "desværre" bruge noget der gerne kan tage HDMI og 7.2

Overvejer de her effektblokke:

Vincent SP-997

Eller

Vincent SP-996

Nogle der har prøvet dem?

• #7   30. dec 2011 sp-996 er tilsalg herinde de har været på en annonce længe. så du kan nok presse køber en del. de skulle være udemærket. men du skal tænke på at dine kappa 80 kan med lethed kravle ned under 1 ohm. det er infinity kendt for. og det kan godt være lidt hårdt for nogle forstærkere. så undersøg lige hvor mange ohm den kan kan og ikke kan. og ville sige at du skal over de 200 watt pr højtaler... jeg har 253 watt til hver bas i mine omega'er. og det lyder da godt. men de ville spille endnu bedre med 100 watt mere. og sp-996 er det ikke kun 125 watt til hver??

• Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    jan 2009

#8   1. jan 2012 Jo det er nok SP-997 jeg skal se efter så smiley De kan også godt levere i 1 ohm.

Jeg takker ihvertfald i første omgang rigtigt meget for dit input!

Kommentér på:
Valg af effekt til Infinity Kappa 80 surround soun

Annonce