{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til receiver
  • #2   30. nov 2011 Okay, og tusind tak for den ultra nemme beskrivelse af forskellen smiley
    . Grund til at jeg spørge, er fordi jeg har kigget på Pioneers VSX-921-K - en fin lille sag med 7 x 150 watt


  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #4   30. nov 2011 Nu har Jesper beskrevet de primære forskelle, så jeg vil istedet kommentere på VSX-921-k.

    Jeg har selv lige købt den, og er overordnet set tilfreds med den. Må jeg spørge hvad du skal trække med den? For jeg mener bestemt ikke den har power nok, til at kunne trække strømsultne højtalere.


  • #5   30. nov 2011 Jesper < det er ment som en begynder receiver, for at finde ud af om det er noget jeg skal køre videre i smiley

    Michael < jeg ved det ikke helt endnu, da højttalerne ikke er i hus endnu - men jeg har tænkt mig at smide et sæt eltax 6.1
    til for bare lie at afprøve inden jeg investerer i andet sæt .


  • #6   30. nov 2011 Jesper < Men du harda helt ret i at kunne være meget bedre med en der har pre-out, men pengene er små når man er på en hjemmeboende su smiley

  • Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #7   30. nov 2011 Selv om pengene er små, så kan man jo stadig spare op. Det vil bare tage lidt længere tid, men der vil være en god idé i det. Alternativt kan man vælge at købe en brugt receiver, hvis man ikke skal bruge HDMI 1.4 til noget eksempelvis.

    Onkyo modellerne starter med pre-out fra 700 serien, bare lige for at følge op på dem. Fra 705 og frem er der i hvert fald dækning af de nye lyd formater, så det bør være muligt at finde en 705 eller 706 til en fornuftig pris!



  • #8   30. nov 2011 har selv onkyo tx-sr707 og den gør det rigtig godt den har et hav af tilslutnings muligheder og tager de fleste lydformater smiley

    men ja det burde være muligt og finde noget brugt reciver med preout til 3000-4000 kr.


  • #9   30. nov 2011 Dennis < okay - men jeg har heller ikke så meget lyst til at købe brugt, da man ikke lan være sikker på hvad man får

Kommentér på:
Hjælp til receiver

Annonce