{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Tilslutning af subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi Galleriet
Jeg har en Yamaha HTR-2071 forstærker som jeg har koblet til mit fjernsyn. Jeg har tilsluttet 4x Yamaha NX-TS20 som fungere fint, men jeg mangler nogen af de dybe toner. Jeg har så ved lidt søgen på nettet fundet ud af jeg har skal have fingre i en passiv subwoofer, da jeg jo allerede har en forstærker. Anlægget bliver forresten brugt inde på mit værelse som ca. er 10 M2. Jeg har dog planer om måske senere at flytte det ud i vores stue, som er en del større. Anlægget bliver både brugt til fjernsyn, men også til høj musik og fest.

Nu til mit spørgsmål - jeg har kigget på denne her subwoofer inde på dba. Jeg vil så spørge om den vil kunne tilsluttes til anlægget og eller om den bliver for sløv. Jeg vil gerne kunne føle bassen i brystet og kunne mærke den vibrere i gulvet, når jeg hører musik. Skal jeg ud i noget større? Er den for sløv? Vil den kunne tilsluttes? Vil den kunne opnå den effekt, som jeg vil have?

LINK: https://www.dba.dk/hoejttaler-yamaha-ns-wsw121/id-1068210211/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing

Jeg håber i kan svare på mine spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning af subwoofer
Kommentér på:
Tilslutning af subwoofer

Annonce