{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskant til CV al1000
  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #1   24. mar 2011 Hejsa...

    For nogle år siden fik jeg det samme at vide ved hifiklubben. begge mine diskanter var gået, og jeg fik at vide at der skulle helt nye til og at de ikke blev produceret mere.. Jeg fik at vide at de ville prøve at skaffe nogle fra USA og at det kunne tage en måneds tid. Da der var gået 2 måneder ringer jeg ind, og får at vide at de ikke kan skaffe dem. Da jeg godt vidste at jeg bare skulle have to nye tweetere kunne jeg ikke helt forstå at de ville sætte helt nye diskanter i, men det kunne jeg ikke forklare dem. Men de gav mig nummeret til deres lager og 3 dage senere virkede mine diskanter igen. Prøv og ring til Hifiklubbens lager de ved hvad der skal til, og jeg er ret sikker på at du kan få dem lavet..

    Held og lykke..


  • #2   29. maj 2011 hej casper..
    hvad måtte du slippe for at få dine diskanter lavet? smiley


  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #3   2. jun 2011 Jeg mener at jeg gav 2 - 300 for en ny tweeter...

    Du kan selv skifte den, det er mega nemt. Du piller bare diskanten ud og skiller den ad, og smider den gamle tweeter i skralderen og sætter den nye i.. Det er plug and play. Selv mig som ikke har ret meget forstand på det, gjorde det selv..


  • #4   4. jun 2011 jo tak, jeg ved os godt hvordan man skifter dem. men jeg kan sku ikke finde en ny til mine dc15 smiley
    men jeg har dog ikke spurgt i hifi klubben endnu, tror bare ikk de kan skaffe dem.
    smiley


  • #5   4. jun 2011 Casper C ; Tweeter er engelsk for diskant, det du har skiftet, er tweeter (diskantens) diaphragm.



  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #6   5. jun 2011 Kent N: Så blev jeg da det klogere...:-)

    Det var bare det de kaldte den ved hifiklubben, så troede jeg bare at det var det den hed..:-)

    Men jeg er ret sikker på at det er den der skal skiftes..

    Det er sådan en rund brun ting med en lille rund gennemsigtig dims i midten med noget tråd viklet rundt om, og det er sikkert det tråd der er brændt over.

    Men det var en kampe for mig at skaffe en ny ved hifiklubben, da de virkede ret uvidende. Men da jeg så ringede til deres lager var de ikke i tvivl og så virkede diskanten igen.


Kommentér på:
Diskant til CV al1000

Annonce