{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.800 visninger | Oprettet:

- ALPHA -
- ALPHA -
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 35

Beolab 5, meninger ? {{forumTopicSubject}}

hvad er jeres mening om beolab 5 ?

faldt lige over en anmelders "kritik"
On the other hand, the
BeoLab 5 is a brilliant all-in-one engineering package unlike any other design in the world and also
unique in sound, in its own way. If I could afford both, I would own both. I particularly appreciate the
BeoLab 5’s total repudiation of the tweako audiophile worship of 200-pound amplifiers, the “sweet
spot” for stereo listening, and strictly analog design. If an audiophilic orthopedic surgeon happened
to be fortuitously persuaded to purchase a pair of BeoLab 5’s, he would be automatically spared
every bit of idiotic propaganda about triode amplifiers, silver cables, biwiring, burn-in, spiked feet,
etc., etc. Isn’t that wonderful? Bravo, B&O!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beolab 5, meninger ?
  • #1   24. mar 2011 Det er og bliver desværre et design produkt. Ikke at de ikke spiller godt, men man kommer meget længere for pengene ved at vælge et andet mærke.

Og det er ikke bare min egen påstand, selv B&O forhandlerne siger det.

Personligt så syntes jeg at det er en charmerende højttaler, og kunne da også blive fristet til at købe dem hvis jeg i forvejen havde et rigtig godt hi-end stereo setup. Og de bare skulle bruges i daglig stuen.

• - ALPHA -
    - ALPHA - Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 35
    #3   24. mar 2011 Sebastian, personligt syntes jeg den er grim.
    men den er faktisk bygget for at give den bedste præstation i lyd, og herefter er designet lavet.

Men ja man kan få rimelig meget high-end til 100.000kr

Og ja jeg ville heller end gerne have dem, men indtil videre nøjes jeg med mine penta'er

• #4   24. mar 2011 Årh BeoLab 5, er nok et eller andet sted en hvers ønske højttaler og drømmen om at have stående i ens stue. Den spiller jo helt fantatisk, det er helt fantatisk at den har så meget kontrol over den store 15" bas enhed og være så præcis og hurtig.

Design er desværre ikke rigtigt noget som man kan lave til en diskution, fordi det helt op til en selv - smag og behag. Så på desginet er det meget svært at blive enig.

• #5   24. mar 2011 Køb heller Beolab 9, men kommer an på hvad du går efter.
    Jeg har også hørt Beolab 5'erne, men hvis du ser på lyden af dybten i bassen synes jeg klart Beolab 9 er bedre, fordi 5'erne tilpasser sig det rum du er er og B&O siger selv at Beolab 5'erne er for at få den mest ''virkelig'' lyd i rummet.
    Så bassen er meget dybere på 9erne.
    Men kommer virkelig an på hvad du er ude efter, men de er super fede! smiley

• #6   24. mar 2011 Beolab 5 spiller fantastisk og spiller bedre end nogen anden højtaller jeg har hørt.... også B&O egne.... De spiller så kontroleret og nuanceret og meget meget detaljeret.... tror ikke der findes meget bedre højtallere i verden..... Bassen er utrolig fyldig og går langt ned i kælderen.... hvor selv min beolab 2 sub har svært ved at følge med....

Med hensyn til designet kan jeg langt bedre lide mine Beolab 8000/8002 eller den udgået Beolab 1....

havde jeg pengene havde jeg helt sikkert købt et sæt.... men ikke pga designet men fordi lyden er suveræn.... Dette er simplehen toppen af poppen

• #7   24. mar 2011 Rhino. Der er desværre rigtig mange højttalere der spiller bedere end Beolab 5 trods deres astronomiske pris. Og de højttalere der spiller bedere end dem, gør det til halv delen af prisen.

Selvfølgelig så får man et unikt designer produkt med indbygget forstærker. Men så får man desværre heller ikke mere for prisen.

Kommentér på:
Beolab 5, meninger ?

Annonce