{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.170 visninger | Oprettet:

nad forforstærker. {{forumTopicSubject}}

hey, jeg har købt en forforstærker, en nad c165bee for 4 mdr siden. den har nu været til rep en lille måneds tid, når jeg skruer helt ned for den, og skruer balance knappen helt til venstre eller højre, kommer der lyd i diskant og mellemtone. og han siger inde ved rep, at det har den nok gjort fra ny af, og det ved jeg den aldrig har, da det startede efter nytårs festen. så hvis der er nogen der har en forforstærker magen til, så ville jeg lige høre om det var det samme der, eller om det er mig der er ved at blive skør. han mener inde ved rep at det ikke er noget stort problem, men jeg synes det er pisse hamrende træls. (: nogen der kan hjælpe mig ? (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nad forforstærker.
  • #1   10. feb 2011 det er altså helt normalt

  • #2   10. feb 2011 nej det er ikke jeg har haft to andre forstærker med pre out sat til og der er ikke noget og så glemte at skrive at man ikke kan skrue helt ned for den og den gjorde det ikke fra ny så det er ikke normalt smiley

  • #3   10. feb 2011 jamen så må du jo sende den tilbage hvis du ikke er tilfreds med den

  • #4   10. feb 2011 den er til rap i nu og de ringede til mig og sagde det skulle jeg ikke pive over så blev jeg sq pisse sur. og sagde til ham, så måtte han skifte hver en komponent, indtil han har fundet fejlen. og jeg er 28, og har haft anlæg siden jeg var 14, jeg har ikke tal på hvor mange forskellige forstærkere og højtalersæt jeg har haft. har aldrig haft det her problem før så havde ikke lige, regnt med du skrev at det var helt normalt. der var jo ikke noget da den var ny. og grunden til jeg skrev herinde i forummet, var hvis der var en der havde en magen til, og har haft de samme problemer og med dit anlæg til 120kg skulle der vidst heller ikke være de problemer. og det er da hi-end du har, er det ikke ? (:

  • #5   10. feb 2011 jo jo, jamen jeg har hørt flere forskellige produkter der har gjort det, også NAD, og dyrere mærker

    men mig kan man sgu ikke altid regne med, uanset om det er highend vi snakker om, eller lowbudget grej, jeg kan godt skelne de ting

    men hvis den ikke er som den var da du købte den, jamen så BLIV ved, til sidst så giver dig dig en ny, eller du får lov at hæve købet


  • #6   10. feb 2011 det gør jeg nok også jeg er skq sur på dem:-)

  • #7   10. feb 2011 forståeligt, fordi de ikke lytter til kunden

Kommentér på:
nad forforstærker.

Annonce