{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Defekte elektrolytter? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg har lagt mærke til at min NAD C272 kommer med et lille "brum" i højtalerne, når den slukkes. Det gør den både når der slukkes for kontrolenheden først, og når effekten slukkes først. Så derfor åbnede jeg den i dag, og kikkede i den. Jeg fandt så to elektrolytter som jeg syntes kunne se lidt suspekte ud. Der er noget brunt snask omkring dem. Men ved ikke om det er fordi de er svedet af, eller om det er noget skidt? Jeg har ikke set elektrolytter der er blevet "for gamle" før, og svedet af/tørret ud. (kært barn har mange navne :P). Så derfor ville jeg høre, om der er nogen der kan gøre mig klogere på dette her ? smiley

Her er nogle billeder jeg tog af det:
http://www.hifigalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1597

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekte elektrolytter?
  • #1   7. jun 2010 Det lyder godt smiley Ja, det brune snask er tørt. men syntes ikke det ligner så meget lim, men det kan det selvfølgelig godt være alligevel. Men nu køber jeg noget trykluft på dåse i morgen, og blæser den igennem, og rengøre med isopropylalkohol smiley

• #2   7. jun 2010 På din a/v enhed, kan jeg se, du har grej stående direkte ovenpå på, både din forstærker og receiver - er du sikker på, at de kan komme af med varmen ?

• #3   8. jun 2010 Kent N, ja, det er jeg sikker på. Der står ikke noget direkte oven på den. Der er ca. 10-15cm op til den glasplade der holder suround enheden.. Så varmen er ikke noget problem for den.

Kommentér på:
Defekte elektrolytter?

Annonce