{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 2.000 kr.
  • Hovedrengøringen 2.230 kr.
  • vaskemaskine skal sættes til 500 kr.
  • Hvepsebo i skunk i soveværelset 600 kr.
  • Hjælp til Bloomberg opvaskemaskine systemfejl E-02 1.500 kr.
  • Flytning af 2 enkelte buske 1.550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NAKAMICHI PA-5E MKII noget der dur?
  • #1   26. maj 2010 bestemt da, den er ikke af en ringe kvalitet

• #3   26. maj 2010 okay lyder jo meget godt og af hvad jeg kan læse mig frem til på nettet virker den heller helt dum.

han skriver den har fået et stort service om det så er rigtigt ved man jo ikke.

når jeg må ud kigge på den og lige høre den spille.

• #4   26. maj 2010 ja og dba

• #5   27. maj 2010 Forstærkeren fejler såmænd intet.

Men jeg kunne personligt ikke finde på at parre den med Audiovector 5, da Nakamichi'en er ret blød og rund i de nederste oktaver. Og i mine ører klæder det Audiovectoren bedre med en lidt "stram" forstærker til bassen som f.eks en kraftig Rotel forstærker.

Men vi har jo alle forskellig smag, så hør forstærkeren med dine egne højtallere før du bestemmer dig.

Så krydser jeg fingre for, at du ikke ender med mudder-bas smiley

• #6   28. maj 2010 Jeg synes Nakamichi pleker at lyde rigtig godt, men jeg har dog aldrig hørt den omtalte model, men jeg ville da klart tage en lytter på den, for prisen er da meget fin, hvis den ellers er flot og velholdt og fejlfri.

• #7   28. maj 2010 Allan A: Hvis den var til mig, så skriver jeg ingen steder at Nakamichi i kke lyder godt. Jeg skriver bare at jeg havde valgt en anden forstærker til en Audiovector 5 der jo i forvejen ikke har den mest stramme og præcise bas i verden smiley
    Man kunne jo evt. bruge Nakamichi'en til mellemtone og diskant og så en lille digital ting til bassen hvis man har mod på det.
    Jeg synes bare det ville være bedre/billigere at købe en mere egnet forstærker fra starten af.

Nakamichi'en er nu engang ret varm og blød i bas-området og det er jo fint til mange højtaller-kombinationer, men Adiovector 5...(??)

Smag og behag er selvfølgeligt forskelligt, så god fornøjelse med eksperimenterne. Det er dem man bliver kloge af smiley

• #8   28. maj 2010 Bo K den var ikke til nogen smiley

Det var bare en generelisering

Kommentér på:
NAKAMICHI PA-5E MKII noget der dur?

Annonce