{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Christian A
Christian A
Tilmeldt:
24. mar 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Kun en højtaler spiller {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg har et sæt Dali SL7 som spiller via en af disse forstærkere Sony TA-F505ES eller en Sony TA-F270.

Som skrevet i overskriften, så er det kun den ene højtaler der spiller, den anden slår dog til på forskellige tidspunkter.

Med 505´eren spiller de begge, men kun hvis jeg skruer den over 24, ellers er det kun den venstre der spiller.

Med 270´eren er der kun en der spiller, og det er lidt forskelligt hvad for en, hvis jeg drejer på inputknappen, så "hopper" lyden, og jeg kan så ramme begge højtalere.

Og så lige et helt andet spørgsmål.
Kan man sætte en maks. grænse for lydniveaet, da det virker som om min forstærker, rækker en del højere end lyden i SL7 drengene gør:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun en højtaler spiller
  • #1   2. maj 2010 det lyder nærmest som 2 halvdefekte forstærkere i mine ører prøv at bytte rundt på højttalerledningerne bag på forstærkerene og se om problemerne flytter sig , hvis problemet nu er i venstre i stedet for højre er det forstærkeren.

  • #2   2. maj 2010 Ja, det lyder det også til, i mine øre, at det er to halv defekte forstærkere.. Prøv at sætte et andet sæt højtalere til, for at udelukke dem, og så ellers bytte rundt på højtalerkabler.. Ellers må du til at åbne forstærkerne, og se om der er gået nogle lodninger, eller andet smiley Test test test smiley

Kommentér på:
Kun en højtaler spiller

Annonce