{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Yamaha RX-V775 {{forumTopicSubject}}

Jeg købte for nogle år tilbage en Yamaha RX-V775 Reciever, da det var en af dem som jeg kunne få til at virke sammen med mine B&O Penta Højtalere og jeg var klar til fm signalet blev slukket. Lyden har altid fungere glimrende, men alt andet har jeg bøvlet en del med
Før boede jeg i lejlighed. Jeg forsøgte at koble den op så jeg kunne høre net-radio på den. Det fungerede.. Nogen gange. Dvs der kom radio, men efter 10-60 minutter mistede den forbindelsen.
Det skete en del gange og jeg kunne ikke løse problemet.
Jeg vænnede mig til at bruge FM radio i stedet for har ikke lykkedes med at få liv i netradio delen siden

Jeg er imidlertid flyttet, og her er FM signalet virkelig dårligt. JEg vil rigtigt gerne have gang i net radio delen igen men det eneste jeg kan er at logge på Vtuner hjemmesiden.
Dvs recieveren skriver der er forbindelse, men den skriver "no content"
Desuden har jeg forsøgt at opdatere firmware på den. Jeg har prøvet både med USB, trådløst netværk, og kablet netværk. Den når den at skrive verifying i displays og skriver "device error"
Jeg kan heller ikke logge ind fra mobil appen. Testet på både tablet og mobil. Jeg har google nettet tyndt, men uden held, og hos yamaha er der heller ikke meget hjælp at hente.

Er der nogen der har haft samme problemer med RX-v serien og haft held med at løse det, som kan guide mig igennem?

vh den efterhånden meget gråhårede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha RX-V775
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   20. maj 2019 Prøv at nulstille den - se side 105 i manualen. Prøv derefter at opdatere firmware via usb igen.

    Hvis det stadig fejler så prøv

    1. Unplug the AC power cable from wall outlet.
    2. Insert the USB thumb drive which has the firmware data stored inside, into the USB port
    located on the front panel.
    3. Press and hold the PURE DIRECT key and keep it pressed while you plug the AC
    power cable back into the wall outlet again.
    “ U S B U P D A T E ” will appear on the front display. Then, release the PURE DIRECT
    key.
    4. The update will start automatically.
    5. When “ U P D A T E S U C C E S S ” appears on the display, firmware update is completed.
    Power off the receiver and remove the USB thumb drive.
    6. Confirm updated firmware version.

    Vær sikker på at usb-pen'en er formateret i fat32


Kommentér på:
Yamaha RX-V775

Annonce