{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af anlæg B&W
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #1   25. jan 2010 nu ved jeg ikke lige hvad for en sub 640 er? du tænker vel ikke på 610?
    men altså de 685'ere klarer rockmusikken rigtig godt. jeg har ikke nogen subwoofer, og er det bare musik er det som sådan heller ikke nødvendigt. man bliver glædeligt overrasket over hvor meget lyd der er i de små B&W smiley


  • #2   25. jan 2010 Det er en 610'er, mig som vrøvler smiley

    Men det var en glædelig nyhed, det vil jeg nemlig ned og spendere mine penge på.. Men køber subben da jeg også vil bruge det til film, og jeg godt vil have noget bund også.

    Så spørgsmålet går også om 610'eren, er en god og kraftig nok sub ?


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #3   25. jan 2010 Altså, da jeg tgd spendere bukserne på og spadserede ned i hifiklubben, satte jeg mig til at se en blu-ray nede i butikken med alle mulige sammensætninger.
    Jeg købte så en denon avr2310 og et sæt 685. (ja det er så en surround reciever )
    Jeg har også selv planer om en 610, eller 610xp. men jeg er kommet i tvivl om hvilken model jeg skal ha fat i til front (686 eller 683), så jeg "nøjes" med de 685 indtil videre smiley

    Hvis du skal ned i en fysisk hifiklub skal du jo bare sige hvad du vil høre, tage en cd med og så skal de nok ordne det for dig. jeg glemte min volbeat cd da jeg sku høre de forskellige højttalere alene spille musik, men de havde sku lige en volbeat i deres eget udvalg smiley


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #4   25. jan 2010 og ja 610 er kraftig nok, medmindre du virkelig går til makronerne.

    jeg tror nok at de vil sætte et par 685 og en sub til for din skyld hvis du spørger pænt!


  • #5   25. jan 2010 Ja jeg skal ned og hører det inden, fordi det er mange penge at bruge på noget som man ikke ved hvordan lyder :)..

    Så jeg skal også ud og trave, og tage noget foo fighters, og Dire Straits med, og så hører om de kan sidde de ting sammen for mig, eller et sæt som ligner for den sags skyld hvis de ikke har sættet hjemme.

    Men hvordan er 610'eren lydmæssigt, kontant og præcis, meget buldren, trykkende eller hvordan. ?


  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #6   25. jan 2010 jeg synes den virkede tilpas stram i lyden. men det er vel som man indstiller den, den kan ihvertfald følge med både 683 og 685 i musik og filmlyd

  • #7   25. jan 2010 Det lyder bare super :).. For var bekymret for om den kan følge med når man vil hører højt musik, og den så var stadig stram og kontant.

  • #8   25. jan 2010 Af de to du nævner ville jeg personligt gå efter ASW610xp... Man kan aldrig få for mange kræfter når det kommer til subwoofer.... Jo mere power, jo mere overbevisende vil den spille ved film... Har hørt 610xp flere gange (både i klubben og privat), og synes den spiller ganske godt til prisen... Nu har jeg selv en ASW10cm, og skal man sammenligne synes jeg lyden i denne er mere kontant og stram, mens den er mere "blød" i 600-serien... smiley

  • #9   25. jan 2010 Jeg vælger ASW610'eren da den anden simpelthen ikke er min bedste ven når det gælder økonomi, for ellers ja, man kan aldrig få power nok når det gælder subs :)..

  • #10   25. jan 2010 Sørgeligt sted at spare de sidste penge... Tror du kommer til at fortryde at du ikke lige udskød det et par måneder og så købte lidt dyrere... Gik fx selv og overvejede valget mellem Onkyo 876 og Onkyo 906... Økonomien sagde 876, men ventede en ekstra måned og brugte så 2.500 ekstra på en 906... Den er SÅ meget de ekstra penge værd smiley Har købt for "billigt" en gang før, og min erfaring er ærgelse og fortrydelse efter meget kort tid.... MEN det er jo bare min mening, og siger det kun fordi jeg har haft sådan en oplevelse. En ASW610 er bestemt også en fin sub.

Kommentér på:
Køb af anlæg B&W

Annonce