{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reciever junglen!
  • #1   9. sep 2009 hvad er dit budget???

  • #2   9. sep 2009 Budgettet er skam ligemeget men vi snakker ikke reciever til 60.000kr men sådan i normal størrelse til hmmm en 5 - 6.000 kr evt brugt og med lidt bytte ind imellem

  • #3   9. sep 2009 Altså jeg gør gerne for denne http://hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=16745

    Den passer til dit budget og kan alt hvad du efterspørger. Dog vil jeg også mene den er så kraftfuld at du ikke behøver en effektforstærker.

    P.S. kan leveres U/B i stort set hele landet.

    /Tim


  • #4   9. sep 2009 Ja det skulle jeg have vidst noget før var i KBH igår og hente mine nye højttalere smiley

    Har skam haft HK før og syntes at den ikke var så kraftfuld som beskrevet, synes nu mere at den virkede "vattet" og havde ikke kraft til at spille et sæt reolhøjttalere op uden at de lugtede forfærdeligt bagefter hehe

    Jeg har i tankerne pioneer, Denon, NAD osv
    Også gerne som stereo reciever men stadig med de krav jeg søger smiley


  • #5   9. sep 2009 Jeg har evt en Onkyo 806 med dansk garanti du kan købe til en fornuftig pris?
    Den har ihvertfald alle de tilslutninger som noget hjerte kan begære. Samtidig trækker den også de fleste højtalere med ynde.


  • #6   9. sep 2009 Den ser da noget lækker ud men ville jo gerne at det var noget som jeg evt kunne bytte mig frem til

    Sådan af "hifi" udstyr har jeg en Jamo Center, 2x JBL LX66 højttalere samt en Panasonic SA-HE90 Reciever som jeg er voldsom glad for
    har også en Sub Eltax Atomic 15.2R som der evt også kan indgå i handel men KUN hvis det er nædvendigt, godt nok har den får kamp til stregen nu men den tager stadig de toner Vegaerne ikke fanger

    Panasonic'en kan bare ikke holde de 15" i ro når volumen går op begynden bassen at hænge og "blafre" hvilket de jo ikke ska hehe men okay med 90 W på røven til en højttaler som der klarer 500W vedvarende så skal det jo gå galt et sted...



  • #7   9. sep 2009 Men hvad ville prisen evt være på Onkyo'en ? sådan lidt nysgerrig

  • #8   9. sep 2009 Hmm, ja jeg skal kun af med den fordi jeg vil prøve Pioneer i stedet.
    Så den ryger kun i rent salg. Men smid mig et bud i pm og lad os tage den derfra smiley


Kommentér på:
Reciever junglen!

Annonce