{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Jonas M
Jonas M
Tilmeldt:
15. jul 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Lyd falder ud hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Hej Kloge mennesker.

Jeg håber i kan hjælpe.

Jeg har en gammel Sony str-de325 forstærker hvor lyden forsvinder hele tiden. Så skal jeg slukke og tænde igen så kan den spille i alt fra 2sek til 3min og så falder lyden væk igen og så skal jeg slukke og tænde igen. Jeg kan også skifte om mellem tuner og cd eller nogle af de andre funktioner og så spiller den igen, og går ud igen. Har kontrolleret højtaler og ledninger de fejler ingen til.

Vh Jonas Møller


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd falder ud hele tiden.
  • #1   15. jul 2018 Er det uanset hvilken indgang du bruger, altså cd video tape osv at den falder ud?
    Så kan det være måske være nok med kontaktrens og motion.
    Er det en bestemt indgang, kan det være en dårlig forbindelse som skal efterloddes f.eks.


  • Jonas M
    Jonas M Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   15. jul 2018 Den gør det i alle indgange.

  • Jonas M
    Jonas M Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   15. jul 2018 Når lyden er tabt kan man skrue volum knappen helt om på max, så kan man høre lyden helt svagt.

  • #4   15. jul 2018 Okay så er jeg på bar bund, med hvad det kan være. Når det er så slemt.
    Men det er nok billigere end købe en anden, end at sende den på værksted.
    En magen til koster vel 2-300kr efterhånden, og et hurtigt tjek på værksted koster ca 500kr.
    Jeg ville nok bare finde noget andet som virker, man kan stadig få noget godt for en 500kr seddel eller mindre.


  • Jonas M
    Jonas M Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   16. jul 2018 Du har nok ret

  • #6   16. jul 2018 Mon det kan være control IC styringen der ved at futte af eller en koldlodnig jeg formoder koldlodning det er jo ikke den nyeste forstærker

  • Jonas M
    Jonas M Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   16. jul 2018 Den ryger nok bare ud

  • #8   16. jul 2018 ja gør det og find en fornuftig på DBA eller køb en helt ny ofte kan det slet ikke svare sig at sende forstærker ind til service med mindrer det ligger oppe i den høje pris klasse

Kommentér på:
Lyd falder ud hele tiden.

Annonce