{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af CD afspiller {{forumTopicSubject}}

Aloha folkens...

Da jeg i næste weekend skal ud og købe mig en CD afspiller, vil jeg høre om der er nogle herinde der kan blive klog på følgnede...

Jeg skal have mig Harman Kardon. Så meget er sikkert. MEN, har nu siddet og læst og læst deres hjemmeside omkring deres 2 nuværende CD afspillere og er nu nået til det punkt hvor jeg ikke aner mine levende råd. Hvilken er bedst??

http://www.harmankardon.com/product_support/support_detail.aspx?Region=EUROPE&Country=DK&Language=ENG&cat=&prod=HD%20755/230&sjump=ps&#active

Eller.

http://www.harmankardon.com/product_support/support_detail.aspx?Region=EUROPE&Country=DK&Language=ENG&cat=&prod=HD%20970/230&sjump=om&#active

Jeg vil se frem til a høre hvad i vil anbefale..

Mvh Tim A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af CD afspiller
  • #1   25. mar 2006 den første vil jeg sige, de ligner hinanden meget ydelsesmæssigt.
    Men den første du har dig der, den er pæn, og stråler af klasse, når man ser på den smiley

    Derfor ville jeg vælge den første... helt klart...


  • #2   25. mar 2006 Ja. Er helt helt enig. Men, den ene er HDCD men har kun analog udgang hvor den anden har coax og opstisk...? :S

  • #3   25. mar 2006 du kan sige sådan.
    Den første er luksus udgaven for alm. cd, og med den teknologi som er in lige nu.

    Den anden, altså den sidste af de to, som du foreslog. Er med den nye teknologi, som ikke er blevet standard endnu, og eftersom at ny teknologi er lidt dyrere, så har de sparet på alt det andet, som f.eks. finishen.
    Dvs. at du får en cdafspiller som har meget indvendigt, men som ikke er særlig pæn at se på
    +at du nok ikke skal regne med at det er den ypperste model, og at du helt sikkert kan få lige netop denne model meget billigere senere....


Kommentér på:
Hjælp til valg af CD afspiller

Annonce