1.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Forstærker problem. Forstærker problem.

Hey Hifi galleri. Står med et stort problem, havde lige købt nye baghøjtalere til mit system. Fik dem så sluttet til min Cambridge Azur 540R V2. Da jeg så tænder forstærkeren, begynder den at gniste inde midt i selve forstærkeren. Derefter skriver den overload og Protect på displayet.

Den kan sagtens tændes osv. Kan gå ind i alt, dog starter den stadig op med det der overload og protect. Men alle indstillinger osv. kan jeg pille ved. Den vil dog ikke sende lyd ud i højtalerne.

Hvad kan være problemet og hvordan løser jeg det? Har prøvet at koble ALT fra den og tænde, med samme resultat.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Persienner 700 kr.
  • Hvepsebo 900 kr.
  • Klippe hæk, en side og top samt bortskaffelse af afklippet samt en lille bunkehækkeaffald 850 kr.
  • Stikkontakt ydervæg 1.200 kr.
  • Havemand 500 kr.
  • Hænge TV op på væg 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker problem.
  • #1   31. mar 2009 enten er der sprunget en sikring inden i forstærkeren eller ogaå har du brændt eller eller andet af inden i den

• #2   31. mar 2009 Jeg har en mistanke om at der måske er faldet noget ned i den som kan have kortsluttet den. Så håber jeg bare min svoger kan fixe den, ellers må der en ny på bordet :S

• #3   31. mar 2009 Det kan være da jeg ordnede de nye ledninger at der er røget noget kobber tråd ned i den, men også kun noget jeg tror, da jeg ikke selv har opdaget at det skete.

Der er desværre ikke garanti på den mere :S

• #4   31. mar 2009 Men har en Svoger som er elektronik mekaniker, og ved han før har repareret, forstærkere, fjernsyn osv. Så håber han kan lave den.

• #5   1. apr 2009 som grundregl skal apperater ALTID være slukket når man roder med tilslutninger, liniekabler højttalerkabler Ol. men fremover ligger du lige noget over apperaterne når man roder med noget bag dem

håber du får den reddet

• #6   1. apr 2009 Majik.
    Forstærkeren var også slukket da jeg rodede med den, det var da jeg tændte den efter alt var monteret.

Jaeh fremover ligger jeg noget over den når der skal rodes med ledninger.

Håber jeg også

Kommentér på:
Forstærker problem.

Annonce