{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Ninja H
Ninja H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Optage lyd fra mixerpult? {{forumTopicSubject}}

Jeg mixer en gang imellem og lyden kommer selvfølgelig igennem min forstærker.

Jeg vil gerne optage noget af mit live mix og jeg vil hører om der nogen der ved hvad jeg skal have fat i for at få forstærkeren til at køre igennem computeren samtidig med at jeg kører pulten igennem forstærkeren?

Eller skal jeg have et stik fra Pulten til computeren?

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optage lyd fra mixerpult?
  • #1   24. jan 2009 Den skal da i Den indgang der hedder "Line". Mic indgangen har en anden følsomhed.....

• #2   24. jan 2009 Det kan så godt godtages smiley
    Jeg er bare vant til computere med line-in

• #3   25. jan 2009 jeg vil forslå dig at købe et eksternt lydkort hvis du ikke har en line indgang smiley lyden i mic indgangen på computeren er ikke noget at råbe hurra for smiley

• #4   25. jan 2009 Markus B: Det skal du ikke sige, for det kommer meget an på kvaliteten af dit lydkort! I starten brugte jeg også Line-In til at optage mine mix, men en dag jeg blev lidt for ivrig med volumen, brændte jeg satme porten af...
    Så mit valg stod mellem intet eller mic, efter at have dæmpet mic indgangen, og fjernet forstærkningen satte jeg pulten til den istedet, lyden var lige som den skulle være, dog kun i Mono, men det kunne gå an...
    Pointen er at lydkvalitet altid afhænger af hvilket lydkort man har...
    Jeg har desuden også et ekstern lydkort jeg er begyndt at bruge, fordi jeg også kom til at ødelægge mic indgangen ved et uheld.
    Den er dog ikke lige så god, lyden er ikke særlig klar, eller lyden virker i hvert en smule fedtet...

Tilbage til emnet!
    Hr. Ninja! smiley
    Det er lidt forskelligt alt efter hvilken mixer du bruger, de fleste mixere har typisk en booth out eller en rec out, og det er en af disse jeg vil anbefale dig at bruge, men stik os navnet på din mixer, så kan vi lige kigge på det

Kommentér på:
Optage lyd fra mixerpult?

Annonce