{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Problem med Effektforstæker... {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem med en af mine effektforstærkere, som er en NAD c272.. Den er bygyndt at gøre noget hvor den begynder at skratte lige så stille, og til sidst holder den helt op med at spille...
Og får at få den til at spille igen ska man slukke den, og så tænde igen.. Så spiller den het uden problemer, indtil den igen begynder at skratte, og til sidst sletter ikk siger noget igen..
Den blir dobbelt så varm som den anden effektforstærker!!!
Nogen der ka hjælpe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med Effektforstæker...
  • #1   14. jan 2009 vis der stadig er garanti på er det med at få sent den til rebration vil jeg sige

  • #2   14. jan 2009 Ja men det er der desværre ikk..

  • #3   15. jan 2009 det er fandme ærveligt jeg ville gå ned i hifiklubben og spørge om de kender problemet og hvad det ville koste for dem at lave det jeg vil tro at de vil gøre det for omkring 500

  • #4   15. jan 2009 Håber i hvert fald ikk det blir dyrt.. Har næsten lige købt dem!!

  • #5   15. jan 2009 det er høst sensynlig en a de effektblokke nad har fået lagt et like på hifiklubbens hjemme side om eller det har der er i hvertfald været i lang tid på både c372 og 272 en eller anden fejl de hade haft med dem på et tidspunkt de var uheldige a det startede en brand et eller andet sted har jeg hørt og derfor kunne man komme ind med den få tjekket stelnummer og så tjekke i databasen om det avr en a dem tror nok det var gratis i den periode med ved ikke om det er det mere (:

  • #6   15. jan 2009 i øvrig kan se du har to 272ere hva med og sette dem til og brokoble i stedet ? til dine vegaer vil du formentlig få mere ud a det (: og så er der ikke noget med ysplitere smiley så skal der bare et signal kabel i hver effekt og de skal så henholdsvis i højre og venster på din forforstærker (:

  • #7   15. jan 2009 ups nu blander jeg vist rundt på indlægne den sidste kom vist gal i byen XD sorry

Kommentér på:
Problem med Effektforstæker...

Annonce