{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Nichlas N
Nichlas N
Tilmeldt:
7. okt 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35

Hvad er der sket? :S {{forumTopicSubject}}

Jeg har en splinter ny Yamaha forstærker, forbundet til 2 std. CV CLS-10 , det har spillet super godt, men nu virker den ene udgang på forstærkeren ikke ?

Det er B udgangen som ikke virker, så nu har jeg sat begge højttalere til A udgangen, men så får de jo kun halvt så mange watt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der sket? :S
  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #1   27. dec 2008 Det skal lige siges at hele anlægget er "splinter ny" kun omkring 1 månede gammel og jeg har behandlet det meget forsigtigt.

    Jeg har selvfølgelig tænkt mig at udnytte min reklamtionsret, men der er jo ferielukket.

    Jeg vil stadig bare gerne have at vide hvad der er sket? smiley


  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #3   27. dec 2008 Balancen står selvfølgelig i midten smiley

    både A og B er slået til, som de altid har været ..

    Jeg ved ikke hvad HT terminaler er? smiley

    Der er 4 indgange i hver højttaler, som er forbundet med sådan noge guldbroer, og der er 8 udgange fra forstærkeren.. Af dem i forstærkeren tror jeg 4 hører til A og 4 til B ..


  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #5   27. dec 2008 Daniel, jeg har nogle meget tykke kabler, hvor der er 4 kabler inden i smiley
    Tror det er det der Bi-Wire og det var noget pisse dyrt kabel fra hifiklubben, men jeg har altid kun brugt 2 af de 4 kabler som er indeni selve kablet smiley



  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #6   27. dec 2008 Daniel, kan jeg ikke prøve at tage et billede af mine kabler og bagsiden af forstærkeren + bagsiden af mine højttalere, og du kan du evt. guide mig igennem hvor hvilke kabler skal sidde? smiley

    Og hvis det stadig ikke virker kan vi konkludere at den ene udgang er stået af?


Kommentér på:
Hvad er der sket? :S

Annonce