1.596 visninger
|
Oprettet:
Vincent strøm kabel (strøm kabler) {{forumTopicSubject}}
Ja jeg forstår det simpelthen ikke?
Hvad skal man bruge sådan et strømkabel til 1500 kr til? I min optik er det jo totalt ubrugeligt, da det alligevel går ind i en stikkontakt ? så skal man også have bygget sådan nogle kabler ind i væggen hele vejen ned til relæet, og vel også videre ned til kræftværket?
Jeg har set flere af sådan nogle strømkabler til salg, og jeg forstår ikke hvordan de skulle hjælpe? en der gider at forklare?
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 341
nov 2005
http://www.vincent-hifi.dk/images/stories/produkter/pokabox_3.jpg
sådan en fætter f.eks.
nov 2005
Hvordan kan 1 meter enormt tykt kabel gøre lyden blir bedre?
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
det har noget at gøre med spoler, og andet sjovt.
nov 2005
nej jeg har ikke lyttet til det
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Emner: 12 Svar: 1.746
2: Hvis du læser lidt om det på nettet, vil du sikkert finde gode svar på dit spørgsmål.
3: De gode strømkabler, skærmer for udefra kommende støj. Det giver "renere" strøm til apparatet, og lyden bliver derved forbedret.
4: Kablerne der sidder inde i væggen, er ikke udsat for den samme indstråling af støj. Derfor kan et strømkabel efter stikkontakten godt give en forbedring. Der er endvidere nogen entusiaster, der trækker en helt ny sikringsgruppe til anlægget. De bruger så forgyldte sikringer, samt helt andre strømkabler hen til stikdåsen.
nov 2005
okay, mange tak for det
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Emner: 12 Svar: 1.746
Selvfølgelig skærmer det for udstråling, men det apparat der får strøm gennem det dyre kabel, er ikke følsom overfor udstråling. Det er kun indstrålingen af støj, hvilket indvirker på apparatets lyd.
Kablet giver så også mindre støjudstråling mod ens signalkabler, hvilket så kan indvirke på de andre apparater.
Vincent strøm kabel (strøm kabler)