{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Cerwin Vega Clsc215 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens kan i hjælpe mig lidt her, jeg har 2x clsc215 men tror jeg vidst har kommet til at ødelægge en af mine diskanter den spiller ikke ligeså klart som den anden højttaler, og hvordan skiller man en Cerwin Vega CLSC215 højttaler af ? Jeg bruger en NAD C372 forstærker dog ikke så mange watt til dem men står ikke lige med 4400kr. til effekt blokken.

Mvh Stig F

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega Clsc215
  • #1   30. jan 2006 har du tjekket sikring?

• #2   30. jan 2006 Det bedste jeg kan komme med. køb noge nye højttaler...

syntes ikke i ha andet end problemer med de Cerwin Vega højttaler... det jo helt vildt... det jo omk. 1 - 2 indlæg om dagen der kommer om i har problemer med jers Cerwin Vega... vis det ikke er det ende så er det, det andet...

The MBG

• #3   30. jan 2006 glas sikringen er ej sprunget Rasmus, Mickey tja har haft et par 12" CW før i deres serie før DC serien og dem var der os problemer med så du har sku nok ret, kan nogen gode JBL diskoteks højttaler klare sagen istedet ? rigtig PA højttaler

• #4   31. jan 2006 okey det er lige føre jeg tror der lige så mange med Dali som Cerwin-vega. måske 40-60.

men der er bare lige en ting til... inde på hifi4all.dk der er altså også nogen stykker der skriver om at de har problemer med deres Cerwin-vega. og der er det nok omk. 5-10% der har dem...

men man høre bare aldrig om der er andre der som sådan, har problemer med deres højtaler...?! altså enheder dem lige pludselig ikke virker, eller et eller andet...

men vis vi skal tag efter hvor mange der har det mærke i forhold til problemer, så kan vi jo bare tage NAD, der er rigtig mange der har NAD her inde, men man høre aldrig om der er problemer, som sådan... heller ikke inde på hifi4all.dk ?!

The MBG

• #5   31. jan 2006 Og om man har, eller ikke har nogen stor forstærker, kan da aldrig spille ind om man har problemer med sine højtaler eller ej...

det vil sige da jeg havde min NAD 320bee, så skulle jeg ha haft problemer med mine højtaler... det kan du da godt høre lyder dumt...

• #6   31. jan 2006 og kig på hvad manden skriver.... han har haft 3 forskelige modeller, og han haft problemer med dem alle...

The MBG

Kommentér på:
Cerwin Vega Clsc215

Annonce