2.742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dali VS B&W Dali VS B&W

Hvilken højtaler synes i lyder bedst, er det ren og skær smagssag eller hva. Jeg tror jeg skal ind og kigge og høre nogle i morgen, Men ville da godt høre hvad i synes. Jeg har kig på dem der hedder Dali Ikon 7. Er de iorden eller hvordan ligger landet, skal man meget mere op i pris før man får en god højtaler...?

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning og afkantning af plænen. 900 kr.
  • Havemand 750 kr.
  • Havearbejde 4.000 kr.
  • Montering af nye tagrender i de gamle rendejern 1.000 kr.
  • Samle skab og senge (IKEA) 4.000 kr.
  • Demontering af brændeovn 4.380 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dali VS B&W
  • #2   13. apr 2008 efter min mening har dali kun lavet få højtalere der er værd at eje.

Ikon serien er bestemt ikke en af dem.

• #3   13. apr 2008 har egentlig aldrig hørt folk snakke om suite 2.8(eller den tidligere model 2.5) er de højtalere noget værd??

• #4   13. apr 2008 Som Emil siger, er det lidt en smagssag, jeg bryder mig personligt ikke ret meget om B&W...Jeg syntes ikke at de passer til min musiksmag...

• #5   13. apr 2008 Jeg har lige været til et Event med Mentor serien, og må nok sige, at bare Mentor2 (med 6½" bass) spiller utrolig godt !
    Det er helt utroligt hvad der kan komme ud af en forholdsvis lille højttaler.

• #6   13. apr 2008 Hehe ja der er forskellige meninger, det har jo alligevel fået gode anmeldelser, den ikon serie.

Jeg er godt nok meget i tvivl. jeg ved godt at man kan spare en masse ved at købe brugt, men jeg har ikke alle pengene, så derfor skal der lånes idt

• #7   13. apr 2008 Uhh ha..den mentor serie koster da også noget mere. Er den så meget bedre..?

• #8   13. apr 2008 Hva så med B&W. hvad kan anbefales der. Nu skal det siges at jeg vil ikke give 10000 kr for en højtaler.

• #9   13. apr 2008 ikon stinker, der er lavet uofficelle tests af ikon serien der viser at der er skruet 10 DB op for bånddiskanten for at lave noget wow effekt

• #10   13. apr 2008 Som nogle af de andre skriver, så køb brugt!! Jeg ville gøre det hvertfald, har også købt min forstærker brugt.
    Istedet for dali og b&w så prøv eventuelt også jbl af de lidt ældre modeller.. de spiller også super og fået gode anmeldelser i sin tid, har jeg ladet mig høre:)

Torben.

• #11   14. apr 2008 Begge mærker laver gode højtalere, det er bare lidt en smagssag hvilken man bedst kan lide. IKON serien kender jeg dog ikke.

Kommentér på:
Dali VS B&W

Annonce