2.694 visninger
|
Oprettet:
Jamo cbr højtalere {{forumTopicSubject}}
Hej
Mine Jamo Cbr 200 højtalere er gået i stykker ved subwooferen.
Dette er sket i begge mine højtalere, men da jeg ikke ved hvad denne genstand til højtaleren hedder vil jeg spørger nogle af jer om hvad den hedder og måske hvor jeg kan få fat i dem.
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
Men det ligner beslag af en slags, dem der holder bassen. Prøv at tage en med ned i et byggemarked, og se om de har noget lignende.
Ellers find en smed eller lignende, de vil sikkert hurtigt kunne lave nogle magen til.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
I øvrigt en skam med de billige uoriginale basser, men de er sikkert skiftet grundet mørnet ophæng på de originale og man har ikke vidst bedre
aug 2005
Jo jeg ved godt hvad jeg taler om da jeg har renoveret mange af de højttalere gennem tiden. Så lad være med at sige jeg ikke kender dem godt ??????
aug 2005
aug 2005
Tidligere indlæg fra mig var beregnet på højttaleren som helhed til renovation med originale enheder osv. Jeg kom med et råd af egne erfaringer fordi jeg kender modellen og dens brødre og søstre og tidligere serier. Du begynder jo fluks at spille bedrevidende og mene at "så godt kender jeg dem heller ikke" Hvad ved du egentlig om hvad jeg kender til dem? Synes det er en anelse nedladende facon at stille an med...
So far ville jeg aldrig bruge metalophæng til systemet uoriginale enheder eller ej.
Trådstarter bad om et råd og det har han nu fået med forskellige løsninger. Så må det være om til vedkommende hvad der skal ske med dem.
Peace Out
aug 2005
Har intet med at diskuterer at gøre. Har noget at gøre med du påstår jeg "ikke kender ret meget til højttalerne"
aug 2005
Jamo cbr højtalere