{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Dynaudio emit m10 kontra Q acoustics 3000 {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden spurgt en del steder men ikke fået noget endegyldigt svar, så jeg prøver her

Jeg opgraderede fra surround til stereo med et sæt Q acoustics 2010i og fandt hurtigt en brugt nad reciver

Den kombination spiller rigtigt,godt, klart, åben med en for størrelsen god bas og samtidig højt,endda halv pris for højtalerne incl fragt, også selv om de var nye, da det bruges sammen med mit tv spiller det rigelig højt og med en klar lyd er den rigtigt god til stemmer, ja endda så godt at jeg har lyttet meget til musik med det anlæg pga den gode "stor" klare lyd.

Jeg har derfor fået lyst til at prøve et sæt Q acoustics 3000, (bliver nok 3020 modellen pga bassen), men jeg har jo et sæt Dynaudio Emit M10 som spiller helt godt, dog ikke på samme måde åben og klart som q acoustics 2010i, mere fyldig og varmt, kunne godt have en mere livlig lyd, en mindre pæn lyd,næsten for pæn.

Vil derfor overveje et sæt Q Acoustics 3020, kan både får dem til en god pris incl fri fragt og med14 dages returret.

Men vil da lige først høre om der er nogen der har hørt Dynaudio Emit M10 og Q Acoustics 3020 og kan fortælle evt forskelle der måtte være, kender nemlig ikke noget steder der sælger begge højtaler og samtidig har samme forstærker som jeg har

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dynaudio emit m10 kontra Q acoustics 3000

Annonce