{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.934 visninger | Oprettet:

system audio {{forumTopicSubject}}

synes ikke system audio bliver nævnt så meget på dette forum,synes bare altid der er blevet snakket godt om system audio...eller tager jeg fejl.

har overvejet sa til mit nye setup,men generalt er det vel et godt mærke...eller??

nogle SA tilbedere der vil dele erfaring

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  system audio
  • #1   1. jan 2008 System Audio (SA) laver gode produkter. Der har dog altid været en smule skepsis, da de fleste ønsker store enheder for at spille bas.
    Ole Klifoth er jo gået lidt en anden vej, for hans højttalere er kun bestykket med små enheder.
    Dette giver dog en hurtigere bas, men kræver selvfølgelig et par enheder mere for at spille dybt nok.
    Jeg har hørt produkter der spiller bedre end SA, men det er jo altid en smagssag, om man kan lide lyden fra det pågældende produkt.
    Der bliver dog aldrig direkte snakket dårligt om deres højttalere, og de er absolut et lyt værd.
    Grunden til at de aldrig snakker om dem herinde, er fordi 90% af brugerne kun kender Hifiklubbens produkter.

• #3   1. jan 2008 ok tak for de hurtige svar ,og ja de fleste snakker hifiklubbens mærke, har fundet et par SA 1230 og en SA center (210av) som jeg skal til viborg og høre lørdag så det er jeg spændt på...kender ikke nogen til den model,men nu får vi at se

• #4   1. jan 2008 Held og lykke med det.

• #5   1. jan 2008 En gang SA... altid SA!

Jeg har selv et komplet sæt SA højtalere og kan kun varmt anbefale dem!!! Men... Alene det at der er mange som mener at man "bare" køber en stor gulvhøjtaler som giver en god dybde så man kan få noget bass, er noget være bras! Mit setup som primært består af System Audio´s gamle serie yder absolut et fornuftigt og MEGET overbevisende lyd... selvom det er de små 1230´ere jeg også har som front!

Brian H: Når nu du skal høre netop denne model skal du absolut sikre dig at de er bi-wired og sandkamrerne er fyldte!!! Men af en højtaler der har samme bredde som et CD cover, bliver man noget overrasket!!!

• #6   1. jan 2008 fedt nok morten det er jo lige den model jeg skal op at høre,bi-wiring har jeg dog ikke kørt med selv før men er det ikke et spørsmål om at ha det rigtige kabel ...altså
    den ene ende med 4 bananstik og den anden bare normal...ikke??

og hvordan tjekker jeg sandkamrene???

• #8   1. jan 2008 Jeg undskylder den forkerte oplysning, og fandt også ud af det senere. Fik dem lige mikset sammen.

• #9   1. jan 2008 SA er en god højttaler.
    Jeg solgte dog mine fordi jeg ikke var så vild med diskanten. De var heller ikke spillet til overhoved. spillede måske 50 timer på dem. Men ellers er de okay. ISær bassen er rigtig fyldig! men jeg har nu også et hel viltdt godt lytte rum.
    Altså jeg ville ikke købe dem /:

• #10   1. jan 2008 ja ole, du kunne im ha beskrevet det bedre

• #12   1. jan 2008 Ja, Michael næsten samme navn smiley
    Mener dog de har lavet nogen sammen, eller husker jeg helt forkert. Alderen trykker jo gevaldigt, så hukommelsen kører ikke på højtryk mere.

Det er helt korrekt de nok ikke egner sig til store rum, men almindelig stuestørrelse kan de dog klare. Man skal bare ikke forvente bas på CV niveau, men en mere korrekt en af slagsen.

• #13   1. jan 2008 Fuldstændig enig

• Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #14   20. feb 2008 Er ny bruger herinde og fik øje på dette emne. Vil da lige tilslutte mig den lille fanskare af System Audio. Jeg kører selv med Ranger som front. Centeren er Comet og bagkanalerne er Talent. Desuden er der koblet en SE200 på. Det hele spiller sammen med Primare forstærker og DVD.

Kommentér på:
system audio

Annonce