1.058 visninger
|
Oprettet:
nybegynder diskotek. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg og en kamarat er igang med at starte et diskotek op, og jeg tænke om der er nogen der har nogle affaringer om det, evt. råd, og hvor man evt. kan købe noget udstyr på nettet. tak.
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 36 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 1.172
Jeg ligger da inde med en masse erfaringer og råd, men det ville være nemmere hvis du havde nogen mere konkrete spørgsmål ..
Mht. sider med udstyr så se fx her:
www.thomann.de
www.nettomusic.dk
www.aage.dk
www.invi.dk
www.showlight.net
www.djz.dk <---- Brugtmarked ..
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 17
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 19 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 118
tjek evt mit diskotek ..
det startede for cirka et halvt år siden, og vi begyndte med et lille sæt højtalere og en lille bro. og vores pult var noget lort, (skytec) men det var udemærket til at starte på. og vores pult er hjemmebygget af nogle sponplader... sådan startede vi ... så bare i gang drenge !
aug 2005
Derefter, så tænkt på hvordan kunderne ser på jer .. Jeg ved godt det er trælse penge, men brug penge på flightcases, gode kabler, strømfordelere osv. så i kan lave hurtige og professionel-udseende setups - det er nogen kunden sætter pris på! Og husk at opfør jeg professionelt også og yd en god service til kunderne - det holder i længden ..
Derefter har jeg en lille "bøn" .. Lad være med at blive til nogen af de disko-drenge som kun laver det for at kunne prale med at være "DJ", de er utålelige .. Personligt hader jeg at skulle kalde mig selv DJ foran andre, fordi jeg synes det lyder så "jeg-er-for-sej-og-for-smart" .. Så vær nede på jorden - det dur
aug 2005
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 54
men bare fordi man er DJ behøver man da ikke se selv som højere. som du forklare ?
nybegynder diskotek.