{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.045 visninger | Oprettet:

Nyt højtalerkabel {{forumTopicSubject}}

Har en marantz PM6005, audioquest dragonfly med det dyre supra biline minijack til phono,2x4mm supra classic 2.5 og boston a 25 på isoacoustics stander.

Jeg vil gerne opgradere mine højtaler kabel da det kun er stadard kabel (om end det skulle være ok)

Men aner ikke hvad det kunne være

Supra classic 6.0 vil det gi noget ekstra pga af tykkelsen?

Supra ply 3.4 der er et anden model imellem classic og ply som hedder rondo(samme prissom classic 6.0) så forskellen burde være hørbar, har dog læst noget om det ikke er helt optimalt i bassen

Ellers andet i vil anbefale?

Det talk 3 som hifi4all har testet er der delte meninger om hvor nogen siger det ikke er noget særligt og andre siger det lagt dobbelt gir meget bedre lyd (men bliver for dyrt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt højtalerkabel
  • #1   19. okt 2015 har nu købet det kabel VAN DEN HUL
    The CS-122 HYBRID Højttalerkabel 119 kr meter
    et meget dyrt kabel .men hold da op at det spille god mvh per
    købet ved hifi -klubben
    Kablet har vundet priser på samlebånd .


  • #2   19. okt 2015 Supra skulle være et ganske fornuftigt kabel. Ligesom Van den hul. Eller Chord. Jeg kunne forestille mig, at de lidt dyrere Argon, også er fine. Jeg bruger det der hedder Hvid OFC højtalerkabel, fra av-connection. Til mit sat+sub sæt, som jeg bruger til pc´en. Det lyder også fint. Og det koster alligevel kun imellem 50 og 129kr for 10 meter. Alt efter hvad tykkelse man vil have.

  • #3   19. okt 2015 det et kabel jeg har hørt blande oplevelser om men over 100kr er også for meget synes jeg

  • #4   19. okt 2015 ja ved det god at det er mange penge ,men lyd koste penge

  • #5   19. okt 2015 Jeg har 2 x 2,5 meter Van Den Hul Magnum Hybrid du kan få for 800,-
    Det er som nyt!
    Normal pris: 300,- pr. meter.


  • #6   19. okt 2015 #3
    Det er selvfølgelig van den hul cs122 kabel jeg tænker på

    #5

    Det koster faktisk 450kr meter http://www.futureshop.co.uk/van-den-hul-the-magnum-hybrid-speaker-cable-p-1813.html så 1000kr for 2.5 meter burde du kunne få det under halv pris

    Det er desværre for kort skal bruge 2x4 meter


    Jeg læste en masse om supra ply kablet og ringede til av connection i odense, de havde ply 3.4, fik næste 1 meter mere end jeg skulle bruge, har 2 stumper på 35 og 41.5cm(har man et minianlæg hvor højtaleren står ved siden af anlæget og 30 cm er nok kan det hentes gratis).

    Jeg blev positivt overrasket, classic er lidt lyst,livligt i toppen generalt en åben lyd med en slank bas.

    Nu har jeg en mere behalig top,måske en lidt mere stram og fyldig bas
    Ja den gir simpelthen mere fyldig,varm lyd med mindre tendes til lys,livlig diskant

    Classic hvis du kan li en lys og slank lyd, ply 3.4 vis du er mere til en varm,fyldig lyd med en mere neutral,behalig top.

    Kan nu meget bedre skrue op for lyden uden at toppen virker for påtrængende,markant samt god fyldig lyd(classic har dog en dejlig åben lydkarakterstik)

    Supra ply 3.4 skulle med lidt tilspilning spille endnu bedre, men der er mange delte meninger om at tilspillle(burn in) højtalerkabel så jeg regner ikke med det kommer til at lyde bedre


  • #7   19. okt 2015 Det kostede 300,- i HiFiklubben mener jeg.

  • #8   19. okt 2015 Der står 45£ på future shop og kursen er lige over 10kr for 1£ og da jeg ikke kan se det til salg nogen steder i dk, kan du godt med en meter pris på 450kr sælge det for 1000kr

  • #9   19. okt 2015 Jamen alt over 800,- kan du få min ven smiley

  • #11   20. okt 2015 er der nogle der bruge Bananstik til højtalerkabel.
    jeg købet de til min højtalerkabel i gå og er meget tilfredse med det og nemt at lave det .mvh per


  • #12   20. okt 2015 #10

    Har noget van den hul cleawater højtalerkabel til salg i ca 2x3 meters længde (normalpris i klubben 70kr pr meter)


Kommentér på:
Nyt højtalerkabel

Annonce