{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Carwraps.dk
Carwraps.dk
Tilmeldt:
2. nov 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24

Kompakthøjtalere hvilke? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et gammelt sæt Bose Acoustimass som jeg overtog efter den gamle købte nyt. Men nu har jeg efterhånden haft det nogle år og de har gjort det super godt, men nu er jeg kommet dertil hvor jeg gerne vil prøve noget nyt. Jeg aner dog ikke hvad det skal være, da det for mig er en uhyggelig stor jungle.

Ved godt i alle vil sige at jeg skal ud og lytte, men er der nogle i allerede nu kan sige jeg skal holde mig fra?

Jeg vil maks ofre 1500,- pr. Højtaler.
Skal ikke have CV det er Brian højtalere i mine øjne.
Så det skal være en pæn elegant højtaler til prisen
Jeg har kigget lidt på hifiklubbens side og fokuseret i dem i prisklassen op til 1500


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kompakthøjtalere hvilke?
  • #1   23. aug 2015 jeg vil kigge på bruge højtalere i den blå avis elle her i på hifigalleri

  • Carwraps.dk
    Carwraps.dk Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #2   23. aug 2015 Brugt er jeg ikke meget for, jo hvis de står fuldstændig fejlfri eller som nye. Jeg er ekstremt pillen mht. Ridser, mærker og hakker i kabinetterne

  • #3   24. aug 2015 Med dit budget og ønsker ville jeg klart kigge brugt efter dali Fazon.

    Jeg blev selv meget overrasket over dem. De har en dejlig åben lyd og fantastisk sammenhæng ift surround. Klart de kræver en sub.
    Jeg har ellers igennem flere omgang forsøgt at tvinge en b&w M1 ind i mit hjem, men den er altså bare ikke lige så god, uanset hvornmeget jeg gerne ville det;).
    Gå klart efter lcr som fronter, men den lille sat er stadig markant bedre end M1. Ihvertfald min mening


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #4   29. aug 2015 Jeg vil præcis som de andre - Anbefale brugtmarkedet. Ganske enkelt fordi at netop Hi-fi, præcis som biler, vælter i pris efter blot en enkelt dag.

    På brugtmarkedet og i kategorien under 5000,- Anbefaler jeg pt. Jamo D430.
    Utrolig overset højtaler, der let spiller op med højtaler i 15.000 kroner lejet. Utrolig flot diskant, super sprød og lækker mellemtone område og til trods for den lille enhed, stram og dyb bass.

    Der er et sæt på dba lige nu til 2500.

    Hvad angår "pillen" Så kan højtalere nemt folieres til ingen penge (Små 500,-) Så står de som nye! Og i den farve du ønsker!


  • Carwraps.dk
    Carwraps.dk Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #5   30. aug 2015 Jeg arbejder selv med bilindpakning til dagligt med folie, så det ved jeg, men vil helst undgå ekstra arbejdet, men må lige kaste et blik på det sæt du henviser til smiley

Kommentér på:
Kompakthøjtalere hvilke?

Annonce