{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

CV RL-28W til Dali C6? {{forumTopicSubject}}

Køber mig snart et komplet "sæt" Dali Concept med C6 fronterne. Men Concept subben er smule pebret, så vil lige høre her om nogen eventuelt har erfaringer med RL-28W sammen Dali Concept? Spiller de godt sammen?, anlægget skal også bruges til at spille musik på (hardstyle og psychedelic trance), så ville selv mene at CV subben ville være et godt valg, da der os skal være lidt tryk på bassen. Men hvad er jeres mening??

Mvh. Mathias L.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CV RL-28W til Dali C6?
  • #1   17. maj 2007 jeg har den selv, altså en rl 28, og jeg kører den sammen med linn, men sammen med dali's concept serie som er lidt varm i lyden tror jeg sagtens den ville kunne gå til, men ellers skulle du smide lidt flere penge i dine htt og tage concept 8, der får du en meget bedre mellmtone gengivelse og bedre bas, jeg havde selv evidence 470 som svarer til concept 6, de var sgu gode, hører også tecno og hård rock, men sætter også ofte dire straits på

Dali concept serien kan alt, og så til den pris, køb den størrer i serien det er jo kun 2K mere du skal af med, så inkl kabel til sub'en så rammer du sgu det samme

• #2   18. maj 2007 Det spiller fint her hos mig.

Se mit anlæg.

• #3   20. maj 2007 ronnie R

Det må blive en dag jeg får mig et arbejde jeg så kan opgradere til C8 eller evt C10, og så kan C6'erne jo blive degraderet til bag højttalere smiley Har jo desværre ingen indkomst lige pt, men en del penge mellem hænderne så har sku ik mulighed for at købe større end C6..

• #4   21. maj 2007 C6 gør det også udemærket. Det men prøv at lytte til den imod C2 og se om du ikke vil nøjes med dem til en start også senere købe C8 - 10.

Kommentér på:
CV RL-28W til Dali C6?

Annonce