{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Cerwin Vega High-End ?! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg troede selv det var biiiiiiiip !!!

Men den er sku god nok, de kalder sku den for en High-End højttaler Cerwin Vega?!

CVT kalder de den serie... og de ser sku ok ud... vært fald det bedste jeg har set fra Cerwin Vega!

Men High-End kunne jeg godt tænke mig høre lidt mere om hehe...

Er der nogen der har hørt eller kender noget til denne serie ved navn CVT?!

Billeder kan ses i det her link: (link fjernet)

The MBG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega High-End ?!
  • #1   1. feb 2007 Den der SR2'er ser da noget vild ud

• #2   2. feb 2007 Citat: CVT-Series er den absolut bedst lydende højttalere serie fra Cerwin Vega nogensinde. Cerwin Vega har brugt alt den viden de har fået gennem de 45 år de har bygget højttalere. Og det kan høres. CVT-series kan bruges såvel i stereo som i surounde med samme fantastiske resultat.
    " Da seriens største gulvmodel CVT-12 kom på markedet kostede den 1,200 $ og det må siges at være lidt af et røverkøb for en ægte "High End" højttalere. "

HeHe jaa... Det skal jo gerne lyde stort og flot ;oD

The MBG

• #3   2. feb 2007 TR-Series syns det lyder lidt farligt smiley
    blev specielt kendt fordi den indeholdte en gas-art som er 7 gange tungere end atmosfærisk luft. det gjorde tildels lyden bedre plus højttaleren i stand til at gå fra 14 til 27.000. Hz.

men ellers cool nok side hvor man kan se de fleste cv modeller der var en del jeg ikke havde set før smiley

• #4   2. feb 2007 Det var nok high-end for Cerwin Vega smiley

Hehe

• #5   2. feb 2007 Inden for CV er serien måske High End, men generelt er det ikke en high end højttaler! Men nu er High end-begrebet også et ret latterligt begreb, som butikker bruger i flæng, for hvem kan afgøre havd der er high end? Har flere gange set det brugt i div. husstand omdelte reklamer for forskellige Skod-butikker for nogle apparater til 2-3000,- og så kan man jo ikke rigtigt holde op med at grine igen! Men igen hvor går grænsen? 5000,- 10000,- 100000,-????? ....men efter min egen overbevisning så kommer en CV højttaler aldrig til at høre under kategorien "HIGH END!" end of discussion! MVH Frank

• #6   2. feb 2007 He he Frank G

Du ligger op til debat om priser og High End... og så slutter du af med "end of discussion"....

Hvorom alt er så tror jeg også High End er mere et salgs begreb end et egentlig kvalitetsbegreb.

Igen tror jeg også at om det er BRAS, HiFi, eller High End er op til den enkelte at bedømme. Tror ikke der er tegnet nogle regler for det. At CV så tror at de kan lave High End, må vel stå for egen regning. Bare ham som køber det, ikke lever i den tro... Så bliver han da til grin nede i klubben.

• #7   2. feb 2007 He he: hvis man kunne købe high-end højtalere for 1200.- dollars ville jeg have et komplet high-end anlæg nu tror jeg!

• #8   2. feb 2007 High-end er definitionen på et produkt der er lavet med henblik på den bedste lyd overhovedet, uden nogen form for skelen til prisen!

• #9   2. feb 2007 det godt nok ikke high-end men det sku en meget lækker højtaler. men kan sku ikke finde den her hjemme desvære smiley

• #10   3. feb 2007 jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre deres front med 12" i siden, og se om de duer til noget, både lydmessigt og "tryk" messigt, nu cv, da jo er kendt for hæjtspillende højtalere.

Det ligner lidt Al enhederne som sidder i subberne

Kommentér på:
Cerwin Vega High-End ?!

Annonce