Aktiv subwoofer med delefilter til fronthøjtaler {{forumTopicSubject}}
Jeg har bestilt ekstra skærme til min pc og købt de samme højtaler jeg har bare i en en mindre version, som jeg kan have på min hylde bag min pc skærme istedet for på mit skrivebord.
Jeg fik dem i går og de spiller godt men der er et problem og det er at jeg har behov for et delefilter til de små fronter da de ikke er så glade for elektronisk musik som trentemøller og mikael simpson ved middel høj lydstyrke og heller ikke altid ved høj lydstyrke med alm musik
Jeg har ca 2x50 watt i 8ohm og har tænkt på om jeg skulle kigge efter en aktiv subwoofer med indbygget delefilter, lyden fra forstærkeren skal tilsluttes med højtalerkabel til subwooferen og fronthøjtalerne tilsluttes til subwooferen så fronterne ikke belastes så meget ved høj lydstyrke og med musik som trentemøller og mikael simpson ved middel høj lydstyrke.
Hvordan søger jeg lige på aktive subwoofer med indbygget delefilter til fronterne når det skal være en aktiv subwoofer.
Har i nogen forslag til en aktiv brugt subwoofer med delefilter?
6½-8" og min 100watt rms max pris omkring 500kr
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 157 Annoncer: 1 Emner: 96 Svar: 1.031
Der skal jeg manuelt ind og kigge på de modeller jeg ved laver sådanne subwoofer eller dem jeg er interesseret i
Aktiv subwoofer med delefilter til fronthøjtaler