{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye højtalere
  • Galmatias
    Galmatias Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21
    #1   8. jan 2015 Jeg har et sæt 2x10"
    De kan spille meget højt uden bas's
    Og meget bas's uden at være højt:)

    Måske var min gamle forstærker ikke ret god... Men dem jeg har spiller ikke pænt... Det er ikke behageligt at høre på i længden...


  • Galmatias
    Galmatias Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21
    #2   8. jan 2015 Faktisk kun bass og diskant...

    Men...


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #3   8. jan 2015 Så det i siger er at de ikke kan anbefales?


  • Galmatias
    Galmatias Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21
    #4   8. jan 2015 Ikke til folk som bare er en lille smule interesseret i god lyd:p

    Noget andet er at de er bygget ret billigt og hurtigt sat sammen

    De der diskant horn sidder monteret skævt og plastik rammerne er knækket fordi skruende er skruet for hårdt i...

    Men de dioder som spiller efter bassen fungere faktisk godt nok...

    De hedder skytec hvis du er i tvivl.


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #5   8. jan 2015 Har du nogen forslag til nogle højtalere så. Igen de skal bruges til fester.
    Har et budget på 3-4000 Vis man kan få det i den pris? Der skal helst være AUX i


  • Galmatias
    Galmatias Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21
    #6   8. jan 2015 Aux i højtaleren?
    Kender jeg ikke noget til....

    Er stadi ny på det her hifi.. Og har ikke rigtigt kendskab til højtaler...

    Men jeg vil købe cerwin Vega.. Brugt...
    Ikke clsc eller xsl15
    Det er åbenbart ikke 2000kr værd... Har jeg læst...


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #7   8. jan 2015 Nå okay smiley Men tusind tak for hjælpen. Så skal jeg på udkig smiley


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #8   9. jan 2015 Hvis det blot skal bruges til fest kan et sæt dali 850 anbefales.
    Koster mellem 1500 og 2000 kr.


  • #9   9. jan 2015 Igen vil jeg lige stoppe dig. Det er virkelig en gang tivoli du har fundet dig igen..Og det hjælper ikke at oprette flere emner, det får du ikke flere svar af, tværtimod. Anyways, som jeg sagde i den anden besked...

    Jeg synes du skulle holde dig LANGT væk fra det l*** du har fundet dig der. Helt klart nogle dårlige højtalere som du vil blive hurtig træt af, hvis du da bare har lidt interesse for lydkvalitet. Men hvis du er til blinkende lygter og hæslig lyd er det vel et meget godt bud.

    Men nej, du skal IKKE langt op forend du kan få noget godt. Hvis du skal have noget nyt, kan det godt blive dyrt. Men brugt kan du finde en helvedes masse. Dog skal man se sig for, der er sgu også meget lort i blandt. Og du siger du har 3-4000kr, så har du altså også et rimelig godt budget, hvis du som sagt kigger brugt. Plejer normalt ikke at anbefale det, men Cerwin Vega laver nogle udmærkede badass fest-højttalere.

    Måske dem her: http://www.dba.dk/cerwin-vega-cls-10/id-1012635865/
    Igen jeg er ikke ekspert hvad angår Cerwin Vega, men synes da det kunne være et godt bud.


  • #10   9. jan 2015 Hvis du vil have et par højtalere der kan spille en fest op, ville jeg vælge Cerwin-Vega.
    Jeg har et par CLS-215 som jeg er 100% tilfreds med. Rigtig mange synes at CV er noget billigt bras, men efter min mening spiller de fantastisk.
    Helt sikkert køb brugt, det kan langt bedre svare sig. Og så alt efter det rum de skal stå i, og hvor store fester du vil holde må du vælge størrelsen af højtaleren. Bare husk at jo større højtaler, jo bedre/større/dyrere forstærker skal du bruge smiley


  • #11   9. jan 2015 http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=283768

    Måske disse kunne være noget


Kommentér på:
Nye højtalere

Annonce