{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for lidt hjælp..
  • #1   8. okt 2005 prøv at kigge på dba, guloggratis, papkassen og lign. sider

    ellers så smaid en salgs annonce op


  • #2   8. okt 2005 cerwin vega dc 1515

  • #3   8. okt 2005 Køb dc eller vs af cerwin vega's, så går du ikke galt i byen. Der er mange anonncer på dba.

  • #4   9. okt 2005 ok..

    Men skal heller ik være for dyrt, da jeg ik ahr røven fuld af penge...


  • #5   9. okt 2005 DC, og AL serien. kan jeg sige god for. mange andre gode modeller. men de er lidt oldschool mange af dem.

    christian j. det jo ikk din højtaler som forvrænger. når det begynder og lyde træls. så har forstærkeren ikke mere og give af. eller medmindre du bruger en forstærker som er større end hvad højtalerene kan klare. så kan du nemt ødelægge dine højtalere.


  • #6   9. okt 2005 men jeg vil anbefale at du finder nogle brugte, evt nogle ældre vega. så får du bedst lyd for dine penge. de nye modeller er for spinkle. magneter er små. chassis er tyndt. kassen er lavet i tynde og ikke særlig rubuste meterialer.

    men altså endnu engang. folk som spørger om vega er godt! og alle jer som overvejer og købe vega. prøv og brug forum. i stedet for og oprette et ny indlæg. hver gang. hvis i søger i forum. på vega. så skal i nok se, samtale som denne har været oppe MANGE GANGE!


  • #7   10. okt 2005 Hej Philip.. Godt valg af højtalere smiley prøv at finde et sæt VS-15 eller DC-15 der er lidt gamle.. Alderen betyder ingenting hvis de selvfølgelig ikke er synligt mishandlet...

    De spiller helt kanon, og over ens forventninger...


  • #8   10. okt 2005 Søren Ø.. slap da lige af der... rasmus's anlæg er nok riiiimeligt godt og kan ikke svines til, så tror du ikke bare at du er lidt misundelig?? kan jo se at du ikke engang har et anlæg...

  • #9   10. okt 2005 christian j, altså det lyder ikke som om du behandler dit anlæg som det burde behandles. hvis du spiler så højt at du brænder en sikring af i højtaleren. de bliver jo pint når du giver dem mere effekt end de kan holde til. og så vidt jeg ved så sidder den sikring koblet til discanten, så den ikke brænder af. og bass´erne ville bare sprænge hvis det var.

    men fint nok.. det må du om..


  • #10   10. okt 2005 thomas a ? hvad skrev ham søren ø? har han slettet sin kommentar?

Kommentér på:
Brug for lidt hjælp..

Annonce