{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vilken forsterker til DALI 7A
  • #1   22. okt 2006 kig på nået brugt

• #2   22. okt 2006 Noget f.eks NAD C372 ville ikke være helt ved siden af...

The MBG

• #3   22. okt 2006 ja må også gerne være brugt men kom med nogle bus til hvad i troer ville være godt til dem

• #4   22. okt 2006 Nu kender jeg ikke hverken din alder eller musiksmag, men som de andre skriver, så er brugt markedet en god ting at starte med. Et forstærker sæt fra Nakamichi eller Onkyo, vil spille kanon med dine 7A'ere. Du kunne også prøve med en stor integreret fra Pioneer eller Yamaha, der også passer fint til Dalierne. Jeg synes ikke du skal hoppe på Nad vognen, men prøve at være din egen herre med valget af mærke. Det er muligt du vil kunne lide lyden i en Nad, men jeg kunne aldrig finde på at købe en. Det er selvfølgelig bare min mening, der normalt er ilde hørt her på siden. Mvh

• #5   23. okt 2006 ja en ældre støre Harmann kardon ville ikke være dumt... men klasse/effekt mæsigt skaldu min. op på ved NAD C372...

The MBG

• #6   23. okt 2006 7a ?? det er da ved og være nogle gamle hunde er det ikke? har aldrig hørt dem spille.. men jeg ville klart gå efter noget brugt.. som de andre også skriver..

find en integreret forstærker fra, pioneer,onkyo,denon de spiller kanont med dali.. det kan varmt anbefales..

jeg har et par modeller fra denon som jeg har lagt øre til, og en af dem har jeg haft til mine egne dali. en PMA920´er spiller helt kanont det er en god solid 4kanals forstærker. den er meget strømstærk. ellers PMA 880R den har jeg haft. det er en ældre class A forstærker. jeg var rimelig imponeret over hvad den forstærker kunnne præstere.

det kommet lidt an på hvor mange penge du vil smide. for du kan også finde et forstærker sæt. med en effektblok på. så får du fed stereo..

vh Rasmus

Kommentér på:
vilken forsterker til DALI 7A

Annonce