{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Henrik B
Henrik B
Tilmeldt:
8. jan 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 2

Afbrændte diskanter, CV XLS 215 {{forumTopicSubject}}

Nogen kloge hoveder som ved, om de kan udskiftes med andre diskanter i evt bedre kvalitet end originale, eller andre som passer?
Og kan det virkelig passe at de kun kan fås i Hifiklubben til 410,- kr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afbrændte diskanter, CV XLS 215
  • #1   8. nov 2014 Ja det kan passe at det kun er hifi klubben som har de originale siden de er ene forhandler af mærket.

    Bedre kvalitet? Hmm har du ikke bare spillet for højt siden de originale er gået????


  • #2   8. nov 2014 De kan sikkert laves

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 2
    #4   9. nov 2014 DV det er nu ikke mig som har knaldet dem, derimod min bror og han har helt sikkert ikke spillet højere end jeg før har gjort. Men der er forekommet et knald da han tænder forstærkeren, han havde vidst rodet lidt med kablerne og der er nok blevet slruet for højt op. Da det er den eneste m0de de brænder af på, så lidt et irriterende spørgsmål, da vi begge ved, at du godt ved det er derfor de går af.
    Men har læst mig lidt frem til det samme herinde på siden, og kan se du skrive nogelunde den samme "halvdumme" kommentar...


  • #5   9. nov 2014 Øhh hvad? Jeg er sket ikke med??? Hvor skriver jeg ellers halvdumme kommentar?

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 2
    #7   9. nov 2014 Rene det er en denon poa 2800.
    Ikke sikkert det er dig DV, men fint at du indrømmer det var en dum kommentar, egentlig bare hvad jeg ville have dig til smiley


  • #8   9. nov 2014 Øhh nej det var ikke nogen dum kommentar og indrømmer ikke noget. Det er dig som skriver at du har læst dig frem til at jeg skriver halv dumme kommentar og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor jeg ellers har gjort det henne?

    Lige så meget som det var kommentar var det også en konstatering om hvorfor den var brændt af, intet andet.


  • #9   16. nov 2014 Det kan også være delefiltret som er smeltet. Har du tjekket enheden udenom filtret?

  • #10   27. jan 2016 vil du evt sælge?

  • #12   27. jan 2016 jaer håber da på han har dem

Kommentér på:
Afbrændte diskanter, CV XLS 215

Annonce