{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Handyman
Handyman
Tilmeldt:
18. jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Farveændring af højtalere, hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er igang med at erhverve mig et sæt Dali 450, som har sort vinyl udover finéren, ydermere har jeg en mulig erhvervelse af et sæt Dali 850, disse står originalt og i flot stand.

Det er dog her at mit "problem" kommer ind i billedet. Jeg vil rigtig gerne prøve at holde en mere eller mindre ren stil, hvad ang. mit anlæg, så i og med at jeg har et tv bord som er i hvid glans 90, vil jeg også gerne føre dette videre på højtalerne, men i og med at jeg har en lille knægt på knap 1,5 år, tænker jeg, at glans 90 måske er lidt for meget en fedtfinger magnet og har derfor kigget på glans 40 og glans 50 malinger, som ca. er 50/50 i glans og mathed.

Nu vil jeg så gerne høre jeres meninger, om jeg skal bruge maling, vinyl eller evt. at gå over i sort i stedet, for at lave en form for kontrast til mit hvide tv bord.

Jeg er udemærket klar over at det er mit valg der afgøre det, men desto flere konstruktive inputs jeg får, desto flere muligheder og idéer åbner det op for.

M.V.H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farveændring af højtalere, hvad skal jeg vælge?
  • Handyman
    Handyman Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   27. okt 2014 Nicolaj:
    Har selv overvejet at pille vinylen af 450'erne og så håbe, at vinylen ikke efterlader mærker på finéren, men både hvide og sorte højglans farvet højtalere har altid været et stort ønske. Hvis jeg skulle male dem, uanset om det ville være hvid eller sort, ville vinylen blive pillet af 450'erne.

    Kender du en udemærket metode til at pille vinyl af højtalere? smiley


  • Handyman
    Handyman Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   27. okt 2014 Nicolaj:
    Det var en stor hjælp, mange tak smiley
    Ang. standen på finéren, så håber jeg det bedste, men der kommer bestemt billeder af det, når jeg er kommet igang med projektet smiley


Kommentér på:
Farveændring af højtalere, hvad skal jeg vælge?

Annonce