{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Højtaler og forstærker til pladespiller {{forumTopicSubject}}

Hej derude!! smiley

Jeg har en Thorens TD 318 pladeafspiller og en masse LP'er, men jeg mangler et anlæg og en forstærker, men jeg har ikke så meget forstand på det. Jeg har et budget på cirka 5000-6000 kroner, og for dette skal jeg have både en forstærker og et sæt højtalere. Jeg vil gerne have nogle højtalere, som giver et stort lydbillede, og har en "høj bas", altså en bas som kan høres og mærkes lidt, hvis i forstår. Bassen skal ikke bare ligge svagt i baggrunden, så man kun kan fornemme den svagt, men den skal heller ikke overdøve alt andet og ødelægge lydbilledet. Håber i forstår hvad jeg mener med dette. Det er bare vigtigt, at den kan høres.
Men hvilken forstærker og hvilke højtalere vil passe til dette behov, og med et budget på cirka 5000-6000 kroner. Tingene må gerne være brugt, hvis det giver mere for pengene, men også gerne nyt.

Mange tak for hjælpen på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler og forstærker til pladespiller
  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #1   2. okt 2014 Der er et sæt b&w 705 på hifi4all til 4000. Glimrende højtalere, med et stort lydbillede. God tør mellemtone som vi kender det fra b&w og hård kontant bas. Bestemt et lyt værd.

    Hvad angår forstærker er der en Primare a20 II til 3000. Hvortil du så skal have en riaa som kan fås til små 500-600.

    Der er lidt over budget. Men der kan jo altid bydes lidt under så du når ned omkring de 6000.


Kommentér på:
Højtaler og forstærker til pladespiller

Annonce