{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  audiovector x6
  • #1   24. jul 2014 Har selv Audiovector 5 og jeg er super glad for dem de spiller lysår bedre en delt andet jeg har haft. Men de vil os gerne have noget og leve af smiley

• #2   24. jul 2014 Har monoblokke med 200 watt eller 50 klasse A watt så de får.

Xindax 8800 mne mener jeg de hedder

• #3   24. jul 2014 du ka forvente meget af 6x'erne.. den lyd er helt ubeskrivelig og efter min mening ikke finde nogen andre steder. og så kan de spille ustandselig højt smiley har selv haft et sæt 6x for nogen år tilbage, selv den dag i dag fortryder jeg jeg solgt dem og er klar til springe til vis et godt tilbud viser sig smiley generelt af audiovector kan du forvente forskelligt, de laver højtalere og modeller til hver en smag, i min mening har audiovector den mest realistiske lyd der ka fåes smiley

• #5   24. jul 2014 Forforstærker er en cambridge 840 og cd afspilleren er en Eera DL 1.
    Skal have købt en bluetooth modtager og dac der til er en cambridge som jeg ikke lige kan huske navnet på.

• #6   24. jul 2014 Men hvad må sådan et sted koster i sådan almindelig pæn stand?

• #8   25. jul 2014 Mit seneste store sæt gulvhøjttalere var et sæt 6x´ere. Jeg må indrømme, at jeg måske havde skruet forventningerne en smule for højt op. Jeg læste alt hvad der var at finde om dem - og om eventuelle bedste forstærker kombinationer. Alle skrev at det var svært at finde bedre højttalere til under 10kg.
    Misforstå mig ikke... De er super gode højttalere, men jeg fik ingen WOW effekt, da jeg fik dem sat til.
    Det skal siges at de overtog pladsen fra henholdsvis Quadral Titan mk2, Dali Grand, Dali 40, Infinity Renaissance 90, der alle må siges at have gjort det fabelagtigt - og havde kostet under 10kg i indkøb.
    Som standard er der nogle ret middelmådige jumpere monteret. Skift dem ud. Det lykkes mig at finde et par STAX kobber jumpers, der blev koblet på toppen, hvor der kom SIlversonic Q10 sølvkabler på bunden. Det fungerede ret godt.

Kommentér på:
audiovector x6

Annonce