{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.079 visninger | Oprettet:

Frederik G
Frederik G
Tilmeldt:
21. dec 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

CW Clsc-15s problem {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har for nylig købt mig en brugt Cerwin Vega Clsc-15s, men har opdaget nogle problemer med den..

For det første syntes jeg ikke den spiller højt nok, jeg skal nemlig skrue helt op for volume på forstærkeren på subben, og helt op for bass EQ på min forstærker og for musikken før jeg syntes den siger noget, men så kan den også sige noget. Jeg ved ikke om det er normalt da det er min første sub, men havde bare ikke forestillet mig det.

Jeg har tilkoblet min sub ved hjælp af pre-out, først y-splitter til sub kabel og så ind i højre eller venstre line-in (spurgte i hi-fi klubben om hvordan jeg skulle gøre og de sagde det var sådan de ville gøre) jeg kan så også sætte den i LFE input og så bliver lyden en smule højere, men så står den til gengæld og brummer lidt (har fået forklaret hvorfor og derfor undgår jeg denne form for tilkobling) så jeg vil høre om der er nogen her inde som har en forklaring på hvorfor jeg skal skrue så højt op før den siger noget smiley

Den anden ting er at jeg fandt ud af at enheden ikke er skruet ordentligt fast, fordi 3 af de 8 skruer i den ene side, ikke kan få fast i træet, da den måske har fået en smule fugt eller bare er blevet strammet for hårdt... Så derfor står enheden og rasler smiley så tænkte på hvad den bedste løsning på dette ville være? Om jeg skal fylde hullerne ud med noget og skrue skruerne i igen det samme sted, eller dreje enheden et par cm og skrue i der, eller hvad har i at sige til det? smiley

Mvh Frederik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CW Clsc-15s problem
  • #2   8. mar 2014 clsc forstærker modulet har vis nogen problemer har snakket med et par stykker der har oplevet at de ik kan få fuldt udbyttet fordi forstærker gir op før enheden overhovdet opnår sit max.. med hensyn til dine huller i træet kan du købe nogen spænde skiver med gevind hvor er der er modhager på der hvor du skruer dem fast i træet dem har jeg brugt en del og har kun været glad for at benytte dem kan ik huske hvad de hedder ?? smiley

Kommentér på:
CW Clsc-15s problem

Annonce