{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.879 visninger | Oprettet:

Jamo C607/807/809 Vs. Jamo Classic 10 Vs. Jamo D450 {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger.

Hvilke erfaringer har folk med disse højtalere?
Hvilke lyder best i jeres øre?

Har i evt. en af de pågældende modeller i gerne vil sælge?

Jeg har været ude og lytte på Jamo Classic 10, og skal ned og lytte på C607'eren idag. Resten kan jeg desværre ikke finde nogen steder smiley

Hvordan med opgradering af højtaleren? her tænker jeg specifikt på classic 10 modellen. Er der nogen som har begivet sig ud i dette? og hvilken forskel gav det evt.?

og ellers tak for jeres tid, og fortsat god søndag smiley

MVH
Janus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jamo C607/807/809 Vs. Jamo Classic 10 Vs. Jamo D450
  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #1   24. feb 2014 Du har selv haft et sæt Classic 10? Men har været ude og lytte?
    Jamen det giver jo mening smiley

    Jeg har ikke selv opgraderet nogle af overnævnte. Men har lyttet til et sæt classic 8 med delefilter mod og det gav en absolut anden højtaler. Dette skulle efter sigende være den største fejl, ved overnævnte. Enhederne fejler jo bestemt intet og kabinettet er lavet i en lækker kvalitet (Kvalitet vs pris selvfølgelig)

    Der er en del emner om delefilter modificering inde på hifi4all du med stor fordel kan læse inden du begiver dig ud i det smiley

    Held og lykke - Skulle det ende med Classic 10, kan du godt på forhånd glæde dig til en langt mere behagelig og mere detaljeret diskant.


  • #2   25. feb 2014 Ja jeg HAR selv haft et sæt classic 10, altså for 4+ år siden...og har siden da haft en masse andre højtalere/forstærkere (også væsentligt dyrere) så derfor har jeg absolut ingen erindring om hvordan de lød smiley Kun at jeg på daværende tidspunkt var ganske tilfreds med dem smiley men når man så sammentidig kommer op og vender sig til at lytte til langt dyrere grej, så for man også automatisk en anden mening om hvad "god lyd" er smiley


    Men tak for dit svar ellers smiley


Kommentér på:
Jamo C607/807/809 Vs. Jamo Classic 10 Vs. Jamo D450

Annonce