{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.799 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have mig et sæt fronthøjttalere til min hjemmebiograf. Eller hvad man kan kalde det. Det består af en Marentz SR5001 forstærker, en aktiv 8" subwoofer og et par Jamo sat150 baghøjttalere. Lige nu har jeg Jamo surround 50 som fronthøjttalere. Hvilket er en stor fejl. Det er systemets svageste højttalere og kan faktisk ikke holde (de lugter brændt når jeg spiller højt). Der er også kun én enhed i hver højttaler. Så de skal ud!

Jeg vil gerne holde mig i Jamo. Jeg har ikke rigtigt plads til gulvhøjttalere, så de skal hænge på væggen. Mit budget er på 1000 kr, og det må meget gerne være brugt.

Jeg har fundet et sæt Jamo Graphic, som jeg rigtigt godt kan lide. Jeg ved bare ikke om de er noget værd.

Dernæst har jeg fundet et sæt Jamo A500. Dem kan jeg knapt så godt lide, så det er kun hvis de er suveræne, jeg vil overveje dem.

Derudover har jeg fundet mange af deres sædvanelige SAT-XXX højttalere, men det er heller ikke lige mig. Jeg har også set på et sæt Jamo A355, men jeg har læst, at de spiller dårligt. Jeg kan ellers godt lide designet på dem.

Er der nogen, der har erfaringer med Graphic højttalerne? Eller har idéer til andre højttalere jeg kunne overveje?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg vælge?
Kommentér på:
Hvad skal jeg vælge?

Annonce