{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.350 visninger | Oprettet:

dali 850 !!!!!?? {{forumTopicSubject}}

Jeg må gå til bekendelse og sige jeg er blevet utrolig glad for lyden i mine dali 850. Syns de har en super lækker og stram bund. Og en dejlig varm mellemtone og en ganske fin diskant. Og de kan sagtens flytte noget luft os. Hvis det er det man vil ha dem til..

det jeg gerne vil frem til er hvorfor der er så meget kretik omkring 850ern.

Har læst folk skriver de mudrer i bassen og skriger diskanten osv osv ???

Det problem har jeg overhovedet ik haft med dem.

De står i en stue på 36km2. 60 cm fra bagenden af højttalern til bag muren. Og 35 cm fra side vækken.

De står på guld spiks. Og her bruger jeg dali wave søl belagt højttaler kabel.

forforstærker rotel ra985BX. Og 2 nad 218 effekttrin. 1 brokoblet til hver højttaler.

Og det lyder helt fantastisk.!...


så ja jeg forstår altså ikke kritikken om dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dali 850 !!!!!??
  • #1   30. jul 2013 Du har også rigeligt med saft til dem, jeg har desværre kun min nad747 så de for slet ikke nok effekt at boltre sig med.

    Jeg vil nu mene de dali 450 jeg havde lød bedre.


  • #2   30. jul 2013 Ja de får hvis det saft de skal ha. Vil jeg mene.. har aldrig hørt 450ern. Har nok læst godt om dem. Og blevet tilbudt et sæt for 1500kr. Men har bare på fornemmelsen de ikk vil tilfredsstille mig til det musik jeg nuend gang lytter. Men 850ern har overrasket mig rigtig poitivt på mange områder

  • #3   30. jul 2013 Det kunne da være jeg skulle prøve at ivistere små 1500kr i sådan et sæt så. .men er der noget god bund i dem og hvordan er mellemtone området i dem? Jeg høre end del pinkfloyd og der jo godt gang i bass delen på det musik.?

  • #4   30. jul 2013 Okay jamen .jeg vil give dem en lytter en af de nærmeste dage og se om de kunne falde i min smag.

Kommentér på:
dali 850 !!!!!??

Annonce