{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Benjamin C
Benjamin C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Køb af Anlæg for 15.500kr maks men hvad?? {{forumTopicSubject}}

Er lidt ny til det med at skulle købe et helt anlæg fra bunden af.
Og har ikke den fjerneste ide om hvad der er godt og hvad der spiller godt sammen. lige nu ejer jeg et sæt Logitech z5500 pc højtalere det er også fint nok men vil gerne have et ordentligt HIFI system nu som jeg både kan sætte til min PC samt mit fladskærm når jeg ser film.

Jeg er ude efter et komplet HIFI system bestående af Bluray afspiller, 5.1 eller 7.1 højtlaer system + Sub samt forstærker og hvad der nu skal købes for at få et godt system.

sættet skal for det meste bruges til musik. Jeg hører for det meste elektronisk musik. Men i ny og næ skal der også ses film (også grunden til jeg skal have et 5.1 eller 7.1 system)

tak for hjælpen på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Anlæg for 15.500kr maks men hvad??
  • Benjamin C
    Benjamin C Tilmeldt:
    jul 2013

#1   13. jul 2013 som udgangspunkt nyt men hvis det rette tilbud er der kunne jeg vel også lokkes til at købe noget brugt udstyr smiley

• #2   13. jul 2013 Onkyo tx-nr616 surround receiver
    Xtz 99.36 front
    Xtz 99.25 center
    Xtz 10" subwoofer
    Xtz 93.22 bag

Det er en super fed opsætning der både holder til musik og film

• #3   13. jul 2013 Helt enig, xtz er bare iorden !

• #4   13. jul 2013 Godt bud og det kunne faktisk blive en realitet hvis du køber dette

http://www.dba.dk/hoejttaler-xtz-kanon-surr/id-1001819976/

• #5   13. jul 2013 Blue ray, hvor meget betydning har den for dig, med billede kvalitet, lydkvalitet osv?
    Har du ikke en PS3 du evt kunne bruge?
    Hvor mange meter kabel skal du ca bruge?

Jeg tænker på en sammensætning med Monitor Audio, enten med kompakt højttalere og en sub, eller med kompakt i bag, gulv højttalere i for og INGEN sub.. smiley
    Og samme model Onkyo surround receiver.

Alle pengene skal jo ikke kun gå på forstærker og htt (højttalere) smiley

• Benjamin C
    Benjamin C Tilmeldt:
    jul 2013

#6   14. jul 2013 Xtz har aldrig hørt om det mærke før men kunne jo være jeg skulle prøve at kigge lidt nærmere på det.

- Daniel K billed kvalitet betyder lige så meget som et god lyd system så det skal bare spille sammen. kunne måske godt tænke mig nået i retning af gulv højtalere med en subwoofer ved siden af til de lidt mere dybe lyde når jeg hører musik

• #7   14. jul 2013 Personligt syntes jeg med mange gulv højttalere at de ikke nødvendigvis behøver en sub, som koster det samme eller mere end een gulv højttaler i sig selv, men det er jo noget man skulle lytte sig frem til hvad der er "nødvendigt" smiley
    Men så med dine krav til en Blue ray og bunden, så bliver det svært indenfor budgettet at få noget Monitor Audio smiley

• #8   4. aug 2013 Christian, skulle Benjamin endelig have cv så er cls serien en af de sidste serier som ville blive anbefalet til ham men nu er xtz og andre bragt på banen hvor han har mere vellyd i forhold til mange cv modeller.

Kommentér på:
Køb af Anlæg for 15.500kr maks men hvad??

Annonce