{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.858 visninger | Oprettet:

Boston Acoustic A26 {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have nogen andre højtaler end mine dali zensor 1, hififreaks har stadig tilbud på Boston Acoustics A26 som i følge whathifi er de eneste de kan konkurrere med deres Best stereo speakers i £200-£350 kategorien Monitor Audio BX2 som koster 2598kr i dk

Very little we’ve heard at this price can compete with the Award-winning Monitor Audios when it comes to all-round sonic ability. But that all changed when a pair of the Boston Acoustics A26s arrived in our listening rooms.

Er det nogen højtaler i har hørt og kan anbefale? (bor ikke i nærheden af hififreaks)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boston Acoustic A26
  • #2   28. maj 2013 Er fra fyn og jeg kommer ikke til københavn, har set et sæt xtz 99.22 wmt til salg på dba til 1300kr de skulle hentes i købenmhavn, men ellers lader det til at et sæt nye Boston Acoustics A26 er det bedste bud, også selv om man skulle få mest for pengene ved at købe brugt, så har jeg ikke kunne finde nogen bugte jeg vil have når det skal være en reol højtaler med max 6½ bas, der er ellers mange system audio gulvhøjtaler til salg for under 2000kr

• #3   28. maj 2013 xtz 93.22

• #4   28. maj 2013 hjemmedemo?

• #5   28. maj 2013 Kan vidst ikke betale sig for et sæt Boston Acoustics A26, ved ikke om ham der har budt på mine højtaler vil købe dem, så jeg er ikke sikker på jeg for købt A26'eren da tilbudet kun gælder til fredag eller mandag og jeg skal også lige nå til odense senest torsdag inden kl 16 for at sætte penge ind på kontoen ellers skal jeg vente til på mandag med at få dem (2 dage ekstra med musik fra nogen gamle pc højtaler)

Til dem der er interesseret

http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=99_103&products_id=850

http://www.whathifi.com/review/boston-acoustics-a26

• #6   28. maj 2013 Det kan sikkert ikke betale sig for dem/hififreaks når det kun drejer sig om et sæt Boston Acoustics A26 til 2 x 999kr

• #8   28. maj 2013 Kommer jo and på hvad de har (opgradering) sidst var det kun ca 2 x 2000kr

• #10   28. maj 2013 Ikke nødvendigt at ringe ;-), har snakket med dem i dag, da jeg snakkede med dem sidste månede om Boston tilbuddet varede den til 1 maj, men er der stadig i dag, ham jeg snakkede med i dag ved ikke om tilbudet gælder til fredag eller mandag, det var kun noget boston kunne vide.

Er ikke interersseret i andet end Boston Acoustics A26 fra hififreaks,det er det bedste bud på andre højtaler til 2000kr såvel nye som brugte, f.eks Monitor Audio BX2 er aldrig på tilbud eller til salg brugt, efter at have læst om diverse højtaler i min prisklasse, men det afhænger af om jeg kan få solgt mine dalier, desuden har de 14 dages returret(som også er tilfældet med 4sound,hifiklubben og b.la elgiganten) så der ville jeg kun miste det fragten koster som vidst er 154kr (så det kan ikke være meget de tjener når man sparer 254kr og med fri fragt ved køb for over 1000kr)

Kommentér på:
Boston Acoustic A26

Annonce