{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

TS7441
TS7441
Tilmeldt:
14. nov 2021
Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 1

Eftersyn/rep. af Dali højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har et par Dali 18 mk2 og et par Dali Grand højttalere, som jo ikke helt nye længere.

Umiddelbart synes jeg de spiller helt fint, men jeg er jo vant til at lytte til dem, så jeg er ikke sikker på om jeg vil bemærke det, hvis de stille og rolig har ændret sig lidt i lyden, og måske kunne trænge til at blive efterset.

Er der nogen herinde der er dygtige til den slags, eller kan i anbefale et sted man kan få serviceret højttalere omkring midt Jylland, og hvor de ved hvad de laver? Og hvad vil i tro sådan en omgang ca. koster?

Jeg har også en NAD C370 + C270 + C372, som også er af ældre dato, der også gerne måtte blive tjekket ved samme lejlighed, hvis det evt. er muligt at få gjort samme sted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftersyn/rep. af Dali højttalere
  • #1   15. nov 2021 Hvis enhederne i højtalerne er i orden så tror jeg ikke du skal bekymre dig om dem.
    Dine forstærker kan du jo få serviceret hos Hifi klubben.


  • #2   15. nov 2021 Mener også de her har en service tekniker, du kan jo prøve at ringe og forhør dig om de kan og hvad det koster at få forstærkerne tjekket igennem
    https://miniradio.tv/


  • #3   17. nov 2021 Hej

    Prøv at kontakte sound2vision i Viborg, de kan lave service på det.


  • TS7441
    TS7441 Tilmeldt:
    nov 2021

    Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 1
    #4   17. nov 2021 Tak for svarene.

    Enhederne i højttalerne er helt iorden.

    Nu har jeg nogle forskellige muligheder jeg kan prøve at kontakte. Sound2Vision lyder som et spændende sted, og det er ikke frygteligt langt fra hvor jeg bor.


  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    sep 2021

    Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 18
    #5   19. nov 2021 Lars fra sound2vision er en mand der har styr på hvad han laver og han er også fair med hans priser. Jeg kan varmt anbefale ham..

Kommentér på:
Eftersyn/rep. af Dali højttalere

Annonce