{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.323 visninger | Oprettet:

PA højtaler ..Brummen.. {{forumTopicSubject}}

hej HG jeg har lige købt 2 stk.. Samson RS215HD... PA højtaler! men når jeg ikke spiller noget musik laver de en svag brummen lyd, og når jeg slukker på min forstærker så laver de en mærkelig klik lyd.. næsten som om at diskaten springer.. håber i kan hjælpe mig..
Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PA højtaler ..Brummen..
  • #1   22. apr 2013 Det er støj generatere gennem forstærker og delefilter, du kan måske hjælpe det lidt men nogle bedre skærmet kabler og måske en jordtilslutninh men du kan ikke undgå det i de billige pris klasser smiley

  • #2   22. apr 2013 Klik lyden r dine relæer der slår fra d r helt normalt i PA verdenen, men husk at skrue helt ned for volumen inden du slukker og tænder din forstærker! Din brummen r højst sansynlig din forstærker, prøv og skue lidt ned for den når du spiller lavt og skru op når dine højttalere skal ha lidt at leve af!! J bruger selv lab plm serien "45000kr" forstærkere og de brummer os lidt, hvis du vil af med brummen har j gode erfaringer med kvalitets digitalforstærkere!

  • #3   22. apr 2013 okay mange tak fordi i kunne hjælpe smiley jeg er helt ny til det der pa anlæg så jeg værdsætter virkelig jeres hjælp smiley


  • #4   23. apr 2013 Dit brum kommer fordi der er støj i kablerne, og kan løses ved at du sætter en ledning på "stell" imellem dine elektrikste aparater altså på selve metallet i forstærkeren og på aine andre metal genstande som "tv" eller andet der os er sat til strøm der er lige omkring forstærkeren... så skulle det gerne forsvinde..

    Din "klik lyd" i højtalerne kan skyldes at dine transienter er ved at være trætte har jeg hørt noget om... ? ikke noget jeg selv har erfaring eller oplevelser med...



  • #5   23. apr 2013 Grunden til klik lyden ligger i at forstærker starter "direkte"op, nogen forstærker starter langsomt op alså den venter lidt 2 sek med at starte udgangsmodulet, og som udgangspunkt skal du med denne Direkte type forstærker altid ha skruet ned når du tænder eller slukker din forstærker smiley

Kommentér på:
PA højtaler ..Brummen..

Annonce