{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Hvilken forskel i ydelse {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke rigtig bestemme for størrelse på fronter på et kommende sæt.. Jeg har lidt plads problemer men har kig på boston acoustics a250, senest har jeg overvejet a26 som vil give lidt luft.
A250 spiller med 2 5,25 tommerenheder, mens a26 spiller med en 6.5 tommer. Er der en stor ofring i lyd på de 2 muligheder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forskel i ydelse
  • #2   30. dec 2012 Det jeg mente var lydbilledet A26 kontra A250 og hvilken lydmæssige forskel der typisk vil være på en højtaler med en 6.5" og en med to 5.25" enheder..

    Tror nu også det bliver A250, den er lige det mindre bred og dyb end A26 alligevel, men går dog til gulvet


  • #3   30. dec 2012 andre, hvordan kan du bare drage paralleller ved din B&O som er linesource og så til en højttaler du slet ikke har hørt, SAMTIDIG bruger du en helt 3 højttaler som referance....... kom nu lige ind i kampen....

    michael

    der kan sagtens være KÆMPE foreskel, jeg husker tydeligt DLS R55 og R66, der var det R55 der spillede bedst, men R66 have klart mest basformåen, det var jo udelukkende på grund af det større membranareal.

    jeg er ret sikker på at den støre model i boston OGSÅ vil have mere bas end lilebroren, men hvilken der spiller bedst er helt klart en smagsag, men det skulle ikke overraske hvis det var den med 2*5,25" der havde den bedste totale sammenhæng....

    men jeg synes du skal drage til esbjerg og så lytte på sagerne. alternativt kunne su snakke med mathias om han kunne tage et sæt med af hver så du kunne lytte på dem end dag han kører over sjælland. HVIS de altså stadig tilbyder den ydelse


  • #5   30. dec 2012 Der står de stadig yder den service der. Men tror nu det blir de 2 A250, tænker de harmonere bedre med centeren som også har 2 stk 5.25" enheder i..

    Og A360 KAN det ikke blive, så mit valg giver måske helt sig selv:)..
    Dog tror jeg at jeg tager A26 som baghøjtaler istedet for A25.
    Have egentlig tænkt at samle et sæt med 4 A26, da de på tilbud faktisk er billigere end A25.
    Men er efterhånden overbevist om det blir A250 i front og A26 bagtil og så kunne jeg godt tænke mig at høre forskellen på ASW250 og ASW650 - Så en test ville være kærkommen:).


Kommentér på:
Hvilken forskel i ydelse

Annonce